kjøkkenbord eller ikke?

**Moonlight**

Forumet er livet
har et ganske lite kjøkken.SÅ har lite plass til et kjøkkenbord.Men det går-akkurat med et av de minste bordene.Men det blir selvfølgelig mye trangere å gå innpå der.
men samtidig er det jo greit å slippe å bære alt ut i stua hver gang vi skal spise også...

Tenker å event ha et bord på 80*80 med event klaff.ellers så har jeg sett på et bar-bord som er 70*70
seff ikke stort nok til at vi kan sitte der alle sammen,men har da ihvertfall et lite sted å slenge nedpå under matlaging,eller ungene kan spise om bare de ha mat uten oss osv.

what to do??
er vel greit å ha noe å slenge seg nedpå der ihvetfall?

Hva mener dere er minimumsplass å gå på da?mellom benk/vegg og bord?

Var innom ikea for ikke lenge siden.Der var det et bord som kunne skrus fast i veggen med en klaff som fungerte sånn at du la bordplata ned langs med veggen når den ikke var i bruk.Ja jeg er veldig dårlig til å forklare men sjekk ut ikea sine nettsider så kan du se selv[:)]
Kunne kansje vert noe for dere.

Jeg kjøpte et kjempefint lite kjøkkenbord med to stoler og klaff for noen år tilbake. Veeeldig likt dette, men noe mindre. Kjøpte det på Bohus til 1500 kr eller noe sånt.

ORIGINAL: Snekka

Jeg kjøpte et kjempefint lite kjøkkenbord med to stoler og klaff for noen år tilbake. Veeeldig likt dette, men noe mindre. Kjøpte det på Bohus til 1500 kr eller noe sånt.

hvilket?[;)]

Nå spørs det om det er vindu der du må ha kjøkkenbordet, men jeg var i et hus der de hadde skrudd benkeplate rett på veggen (type lang, men ikke så bred) litt høyt på veggen. det ble som en bardisk uten bar bakom om du skjønner. De hadde barkrakker til. Var veldig stilig. Der kunne de spise, sitte med pc eller gjøre lekser.

ORIGINAL: karaoke

Nå spørs det om det er vindu der du må ha kjøkkenbordet, men jeg var i et hus der de hadde skrudd benkeplate rett på veggen (type lang, men ikke så bred) litt høyt på veggen. det ble som en bardisk uten bar bakom om du skjønner. De hadde barkrakker til. Var veldig stilig. Der kunne de spise, sitte med pc eller gjøre lekser.

ikke vindu der nei.Vært inne på denne tanken selv,men er kun en vegg å event fest den på og da blir den i veien for kjøleskapet...

[:)]
ORIGINAL: HeDa

hvilket?[;)]

Å, kom ikke bildet med? Fant ikke igjen det bildet, men fant et annet som lignet enda mer på det jeg hadde... [:)]

[:)]

hvilket?[;)]

Å, kom ikke bildet med? Fant ikke igjen det bildet, men fant et annet som lignet enda mer på det jeg hadde... [:)]

er no lignende jeg har sett på ja...
skal se om jeg finner bilde

Dette er bar-bordet 70*70
Blir jo mest avlastningsbord ol,da jeg tvile på det blir plass til 4 str her[;)]

ellers er det noe ala dette;

Det nederste var jo dritfint!

Sign!

Jeg har et lite kjøkken men plass til et bord..Men droppa ideen for jeg syntes det ville bli litt trangt der inne...Så nå spiser vi i stuen heller..Ikke lange biten fra kjøkkenet

Hvis det var mulig å ha, ville jeg helt klart hatt kjøkkenbord ja. Nå har vi stort kjøkkenbord, noe jeg er sjeleglad for. Men vi har hatt kjøkkenbord nesten alle stedene vi har bodd, og jeg synes det er godt i hvert fall, selv om det blir noe trangt. Om så bare for å ha plass til at ungene kan spise frokost og kveldsmat og slik der, så en slipper å ha alt i stua hele tiden. Et vennepar av meg har forlenget med bare benkeplate på den ene sida og satt barkrakker under så gutta deres kan spise frokost der. Genialt for de som ikke har plass til kjøkkenbord på kjøkkenet.

eller dette,bare dumt det er trefarget på det....

Det der er nesten identisk med det jeg hadde, bortsett fra at ryggen på stolene var litt annerledes.

Jeg ville gått for et bord med klaff. Du hadde jo funnet mange fine da [:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Jeg ville gått for et bord med klaff. Du hadde jo funnet mange fine da [:)]

Enig!

Back
Topp