kjøkken hjelp

Pinky84

Glad i forumet
vi pusset opp kjøkkenet for et par år siden, og er kempefornøyd, men det er en vegg eg ikke klarer å bli fornøyd med, finner ikke ut hva eg skal ha der...noen som kan hjelpe meg ???

og noen som har ide til hvilke stoler vi kan ha til bordet??? HATER de blå stolene!!!

det er denne veggen eg står litt fast på....  (har hatt bilde på siden av den tavla, derfor den henger sånnt [;)])

Er ikke helt sikker på hva du kunne gjordt der, men må bare si at du har et utrolig fint kjøkken, kjempe misunnelig[8D]

First of all.. kjempesnyggt kjøkken!!!

Stolarna ja, de mååå vekk... hehehe.... har ikke noe godt forslag, men denne kanske?

brunsort stol Börje fra IKEA [:)]

Veggen, vad med att ta vekk hyllen å kjøp ett stort lekkert bilde....

Hva med å ta bort tavla, kjøp noen veggpotter og grønnplanter, og heng de under den hylla??

ORIGINAL: Isolde92

First of all.. kjempesnyggt kjøkken!!!

Stolarna ja, de mååå vekk... hehehe.... har ikke noe godt forslag, men denne kanske?

brunsort stol Börje fra IKEA [:)]

Veggen, vad med att ta vekk hyllen å kjøp ett stort lekkert bilde....

signerer[:)][:)]

Kjempe fint kjøkken du har:

Hva med å kjøpe en hylle til å henge under

Ellers så synnes jeg den stolen er fin du kan velge trekk og farge på stol bein .Så når du blir lei er det bare å bytte trekk
Henriksdal på ikea

ORIGINAL: Nøstemamsen

Så flott kjøkken du har ! [;)][;)]

Ang den veggen så ville jeg hatt kun noen enkle ting oppå den svarte hyllå du har - feks 2 kraftige planter/bilder som gjør nok ut av seg men samtidig som det blir en "ren " følelse ..

Under så kan du jo ha 2 mellom store bilder etter hverandre eller veggkrukker som noen foreslo [;)]
Eller kun en flatskjerm [:D][:D] 

Har selv en slik vegg og den står tm for øyeblikket , er ikke lett det derren der !

Eller du kan kjøpe slike vegg pynte klistermerker som eg har i stua mi fra Ikea ;) Sånne blomster , det e stiligt!

har du bilde

tusen takk for masse tips [:D] 

ska t ikea neste helg så då finne eg meg nok noe der, tror d blir 2 bilder under hylla vertfall.. eller kansje et sånn vegghengt vinstativ??!! hmm..

Ville lakkert de stolene jeg, så hadde de blitt kjempestilige.

synes di er kjempefine di stolenne som er blitt vist frem...

tips til veggen :

- pynt på veggene -> bilder o.l
- matchende gardiner
- noe pynt hengende ned i vinduet
- en stor plante i hjørnet?
- lysestaker på veggen

-pynt bordet med fin duk og litt pynt...

noen hjelpellige tips??..

SINNSYKT fint kjøkken ihvertfall. Mått bærre sei det[:D]

ORIGINAL: 3stars

enig!!

jeg løste min tomme kjøkkenvegg med å gjøre den om til en liten familievegg faktisk! høres kanskje litt rart ut. kjøpte svarte ribba-rammer fra ikea og har rammet inn sort-hvit bilder av våre søsken og foreldre. ble faktisk koselig! er snakk om 5 rammer. valgte å ha situasjonsbilder, som likevel er kule. noen av søskenene/ foreldrene er sammen på bildene. lur måte å samle sånne bilder til en vegg.

ORIGINAL: dronningmia

ORIGINAL: 3stars

enig!!

jeg løste min tomme kjøkkenvegg med å gjøre den om til en liten familievegg faktisk! høres kanskje litt rart ut. kjøpte svarte ribba-rammer fra ikea og har rammet inn sort-hvit bilder av våre søsken og foreldre. ble faktisk koselig! er snakk om 5 rammer. valgte å ha situasjonsbilder, som likevel er kule. noen av søskenene/ foreldrene er sammen på bildene. lur måte å samle sånne bilder til en vegg.

LURT[:D] syns dette var et godt forslag. Det skal jeg bruke[:)]

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

synes di er kjempefine di stolenne som er blitt vist frem[:D]... stolene er eg fornøyd med men ikke fargen[&:] får se om eg gidder å male di eller om vi bare kjøper nye

tips til veggen :

- pynt på veggene -> bilder o.l   d skal eg ha, har bestemt meg for å ha 2 bilder under hylla
- matchende gardiner skal ha hvit gardin i vinduet, men må vente til vi har skiftet vinduet
- noe pynt hengende ned i vinduet d liker eg ikke
- en stor plante i hjørnet? liker ikke så mange planter på kjøkkenet...
- lysestaker på veggen d har eg på andre siden av vinduet

-pynt bordet med fin duk og litt pynt...har pynt på bordet [:D] trenger ikke så mye for da er det jo ikke plass til mat [8D]

noen hjelpellige tips??[:D][:D].. 

Tusen takk for tips da [;)]

tusen takk alle sammen[:D]

menne ? noen som vet om de kvadratiske ribba rammene finnes i sølv???

ORIGINAL: ~Pinky~

tusen takk alle sammen[:D]

menne ? noen som vet om de kvadratiske ribba rammene finnes i sølv???

Ser slik ut på hjemmesiden dems:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20101036

Mal eller lakk stolene i hvitt eller svart, ellers kjempefint kjøkken[:)]

ORIGINAL: KL82

Er ikke helt sikker på hva du kunne gjordt der, men må bare si at du har et utrolig fint kjøkken, kjempe misunnelig[8D]

Back
Topp