Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

veldig praktisk! Benkeplata er ekstra bred så den stikker ut over skapene på baksiden og øya kan brukes som sitteplass også.
 veldig praktisk! Benkeplata er ekstra bred så den stikker ut over skapene på baksiden og øya kan brukes som sitteplass også.
Tenker det avhenger litt av hva slags avtrekk du skal ha, det tar jo gjerne litt plass i utgangspunktet, men blir ikke så dominerende hvis du har det mot en vegg.
Så jeg ville hatt vasken på øya, for å ha et mer åpent kjøkken
Vi har valgt å plassere begge deler på benk inntil vegg og har en svær kjøkkenøy som kan ryddes og være arbeidsplass over heleveldig praktisk! Benkeplata er ekstra bred så den stikker ut over skapene på baksiden og øya kan brukes som sitteplass også.
Men om jeg skulle valgt en av de to du spør om hadde jeg valgt vask. Da slipper man avtrekk over eller i øya og en vask kan jo være pen å se på

Vi har 2 store øyer og både vask og koketopp er i den ene øya. Veldig fornøyd med det. Hadde koketopp i øy forrige sted vi bodde også, men i det nye huset har vi installert trådløs takintegrert ventilator som skrur seg på automatisk når vi bruker koketoppen. Så slipper vi at den bygger ned i høyden og får fin åpen løsning ut mot spisestuen slik som vi ønsket oss.
Ville nok hatt kjøkkenøy uten noe på, det har vi nå og det er kjempefint! Også ville jeg hatt stikkkontakter i øya som kan dras oppJeg skal ha kjøkkenøy på nytt kjøkken, og ser at det er omtrent like vanlig å installere vask på kjøkkenøyen som det er å ja komfyren/kokeplate. Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil ha.
Hva ville du valgt/hva er mest praktisk?
 og masse oppbevaring i form av skuffer/skap.
 og masse oppbevaring i form av skuffer/skap.