Kjærlighetslivet

Mommy1986

Andre møte med forumet
Jenter, let's talk loveemoticon

Hvordan er forholdet om dagen? Ja det lurer jeg på!

Må innrømme at hormoner, 1-åring, fulltidsskole og deltidsjobb ikke er ideelt for forholdet her i gården, haha!I tillegg jobber han lange dager og reiser en del med jobben... Klager ikke, var sånn sist svangerskap også og vet det går seg til...Men savner kjæresten minemoticon

Her går det som vanlig, men mindre sex bare. Men vi kozer masse og prater sammen og har det veldig fint syns jeg. Vi gleder oss begge to, og han pleier meg og passer på meg når jeg er i dårlig form emoticon Han er verdens snilleste :D

Så deilig :)
Vi har det veldig kos om kvelden vi også, men er ikke flinke nok til kjæresteting...Kino, middag ute, kveldsturer osv

Her er det veldig opp og ned.. Den ene dagen er han i gullfint humør og alt er bare herlig, men så snart noe ikkje passer ham, som at bekkenet mitt hindrer meg i å gjøre no særlig inni mellom da prater vi knapt sammen:( men han sliter litt på jobb med at han heletiden ligger etter med ting ol. Så er det ting her hjemme han ikkje er fornøyd med så ikkje altid lik lett:( men om jeg har klar å rydde hjemme å han er fornøyd med det da er alt plutselig fint...

Kjærlighetslivet er som vanlig, vi koser og prater og ler og har det fint sammen.
Nå har det ikke vært så mye action på soverommet i det siste, men jeg velger å legge mye av skylden på min influensa de siste ukene. Legger litt demper på stemningen når det kommer en skikkelig hostekule som gjør at jeg må løpe til badet for å hoste opp slim, eller nesa er potte tett, før det 2 minutter senere er fri flyt av snørr og tårer.. Man føler seg liksom ikke så veldig tiltrekkende i sånne situasjoner:)

Nå begynner heldigvis formen å bli bra igjen, så da er det kanskje håp for gubben da;)

Vi har det helt som normalt her :-) Vi har arbeidsfordelingen på stell for tiden og eneste tornen er at jeg vil han skal starte på rommet til jentungen igjen etter en lang juleferie og han lider av treghetssyndromet. Men men :-)

Edit: Litt tidligere i ettermiddag fikk jeg en sms om at jeg måtte belage meg på alenetid med jentungen i ettermiddag for han skulle begynne på rommet hennes :-D

Vi har det fint, men merker jo selvsagt at vi blir litt slukt av hverdagen. Vi har en jente som blir 2 år i april, så det er endel logistikk med levering og henting fra barnehagen, begge er i full jobb og vel så det. Mannen er kjærlig og god, men det har ikke vært så mye sex de siste to mnd for jeg har vært i elendig form...stakkars mann! Men han klager ikke. Vi hadde litt sjeldnere sex sist svangerskap også, men regner med at det tar seg litt opp snart her ;o)

lille marsvin skrev:
Kjærlighetslivet er som vanlig, vi koser og prater og ler og har det fint sammen.
Nå har det ikke vært så mye action på soverommet i det siste, men jeg velger å legge mye av skylden på min influensa de siste ukene. Legger litt demper på stemningen når det kommer en skikkelig hostekule som gjør at jeg må løpe til badet for å hoste opp slim, eller nesa er potte tett, før det 2 minutter senere er fri flyt av snørr og tårer.. Man føler seg liksom ikke så veldig tiltrekkende i sånne situasjoner:)

Nå begynner heldigvis formen å bli bra igjen, så da er det kanskje håp for gubben da;)
haha, kjenner meg igjen i denne dessverre. Bare bihulebetennelse og mycoplasma lungebetennelse. Soveromsaction blir det nok av senere i svangerskapet om jeg ikke husker feil!!!

Høres veldig normalt ut! Hverdags"problemer" finnes uansett om man er gravid eller eiemoticon
Min utfordring til dere: gjør noe hyggelig for kjæresten i kveld!! Ingenting er bedre enn litt hverdagsromantikk.

Her er mannen på jobbtur, men har kjøpt inn roser, tatt bilde av disse og skrevet et lite "brev" som jeg sender på mail i kveldemoticon Slang med en kort setning om hva han kan forvente seg når han kommer hjememoticon

her er ikke alt sånn super dupert fortiden akkurat... men det går seg til.. vi er slitene begge to, har to stoooore økonomiske utfordringer ( siste rest på billappen som blir godt over 10 000 + en tannlegeregning på ikke mer enn 37 000 ) begge jobber mye og vi har to små unger som krever sitt... sex har vi ikke hatt på et par mnd. og begge er egentlig bare sure... krangler en del... men har hatt større utfordringer før, så vi får bare glede oss til denne går over og ;)

hehe, enkelte dager takler han fint at eg er hormontroll,mens andre dager går det dårlig;))  generellt så går det fint, også på soverommet. kanskje litt sjeldnere enn før,men det overlever me fint ;)))
me gleder oss veldig masse,men fikk oss en skremmende opplevelse før helga. ei vennine av meg mista (ma) i uke 17 og den kjenner en godt i magen. heldigvis så er ho ved godt mot og skal ikke gi opp.  beklager viss dette skremmer noen!

Her er det så si unforandret.

Og det er helt supert.
Senest nå i helgen var vi ute å spiste å koste oss bare vi to...:)
Å når vi har barnevakt på kveldene (svigers er gode å ha) så blir det mange fine turer ute sammens med hundene...:)

Å action på soverommet må bare til minst engang om dagen...:) For min del er det må ha det, bare må ha det...:) Og mannen klager absolutt ikke på at det er null forandrign der nei...:)

Kjæresten miner i skottland frem til juni...så lever et avstands forhold inntil da... snakker sammen hver eneste dag og har ikke noe problemer med å ha  det sånn akkurat nå...krangler egentlig veldig sjeldent!! Tror avstanden igrunn er verst for han...han føler han går glipp av mye også han er veldig opptatt at jeg har det bra..noe jeg setter veldig pris på :) når vi møtes lager han middag til meg (nå har jeg vært veldig dårlig de siste gangene vi har møttes så har blitt lite bidrag fra meg :p ) kan vel ikke si noe annet enn at kjærligheten blomstrer  :)

Back
Topp