kjærlighetshistorien og veien til graviditeten

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hvordan er deres kjærlighetshistorie <3 ?
og hvordan ble dere enige e.l , kanskje ikke enige om dette vidunderet i magen deres :)?

Jeg og min samboer møtte hverandre for, (hoihoi, tenketenke...) over 8 år siden... Vi ble kjærester for 7,5 år siden, og samboere for 7 år siden :) Var litt "forbudt kjærlighet" i begynnelsen, ettersom han er 8 år eldre enn meg, men det gikk raskt over heldigvis! :p Vi bestemte oss for å prøve å lage barn for 4 år siden, 14 dager etterpå var jeg gravid :O ..
Jeg begynte på høyskole når datteren vår var litt over året, og har gått der siden. Vi tenkte egentlig å vente til jeg var ferdig der, men ettersom det er et 4 år langt studie, så ble jo jeg utålmodig! :D Han ville vente til jeg var ferdig med skolen. Så, et halvt års tid etter min første tanke om nr 2, var det han som ble pådriver for en ny graviditet. Jeg var ikke vondt å be, så nå sitter vi her med nok et vindunder på vei, og føler oss som verdens heldigste og lykkeligste <3

Last edited:
Juni har alltid vært en spesiell måned for oss.... ;)

Vår kjærlighetshistorie startet juni 2006 :) Da vi traff hverandre var jeg kun 16 år, og han 18 og ble stormforelsket. Vi ble kjærester etter ca 2 uker, og omstendighetene gjorde at vi flyttet sammen etter bare et par måneder.

Juni 2009 hadde vi vært sammen i 3 år og bestemte oss for at en forlovelse ville være et naturlig steg for oss å ta. Ringene kom på fingrene, og tankene om et bryllup surret. Økonomien var ikke så veldig sterk på to studielån men vi begynte sparingen.

Juni 2012 ble vi endelig gift, og hadde råd til et drømmebryllup sammen med alle de menneskene som betyr mye for oss. :) <3

Jeg har drømt om å få barn lenge, mens mannen i huset er mer fornuftig og har bremset prosessen litt. For ca 3 uker snakket vi sammen og så ikke lenger noen grunn til å vente. Og jammen meg gikk det fort!

Og nå venter vi bare på Juni 2014 <3

Vi møttes sensommeren 2006, og ble kjærester etter noen måneder. Han bodde ca 3 timer unna der hvor jeg studerte, så gjennom hele studieforløpet har jeg pendlet hjem til han på helg og i ferier. For 2 år siden kjøpte vi oss enebolig på stedet hvor han vokste opp. Jeg har ønsket meg barn i mange år, men sambo har ikke følt seg klar. I november 2012, etter 6 år som kjærester, var tiden endelig inne for å slutte på prevensjon. Etter nesten et år som prøvere, inkludert en sa, satt endelig spiren nå i september 2013. Nå venter et nytt og spennende kapittel av livet, og vi gleder oss! <3

Vi ble kjent gjennom korpset da jeg var 14 og han var 22, men vi ble sammen da jeg var 17 og han var 25. Jeg var hemmelig forelsket i han et par år først.... Flyttet sammen med en gang jeg var ferdig med videregående. Nå har vi vært sammen i litt over 13 år, og er forlovet, men foreløpig ikke gift. For to år siden fikk vi en fantastisk gutt sammen, og nå venter vi på å bli fire :-)

Eg møtte mannen min første dag i ny jobb i 2007 ble ikke planlagt gravid 4 mnd etter å ut kom en fantastisk gutt .. 2 år etter fødte eg ennå en fantastisk gutt nå har vi vært vært sammen 6,5 år, forlovet i 6 av dem og vært gift i rett over 2 .. Venter nå på 3 skatt

hahaha må le litt av min historie, for den er LIIIITTT annerledes enn deres :)
Men avsløre meg sikkert en del her, så hysj de som da plutselig skulle vite hvem jeg var :)

I mai 2013 satt jeg på møteplassen.no, da det tikket inn ei melding der som det stod:
Har du te vane å kjøsse sko ?

Ja da hadde hans ett et bilde av meg på profilen , der jeg kysset pumpsen til ei venninne :)
Og da startet hele samtalen, bare sånn tullete i starten..hehe :)
Jeg bor nord og han i sør..
Etter ei uke med kun skriving bestilte han tur opp til meg 3 uker etterpå...
De tre ukene skrev vi 24/7 og pratet i et par timer på facetime daglig... vi hadde blitt godt kjent, så var bare siste delen som skulle fortelle oss om vi passet sammen :)
Etter det har jeg reist te han og han til meg... <3

Jeg sluttet på pillene fordi de kun ga meg blødninger, og vi ble enige om at vi prøver ikke direkte, men skjer det så skjer det... :)

Vi bestilte oss sydentur , 2 uker i juno 2014 :) oss to og min datter ;) Har ei 50 %, hun er 5 år nå :)
Men jeg hadde en følelse hele tiden at når jeg skulle ned til han i september så kom vi til å bli gravide, og da ble denne sydenturen bortkasta å bestille...men men tenkte jeg, vi får se :)

Jeg fikk mensen 2. september, dro til han mandag 9 :)
den uka var det selvfølgelig en del sengekooz( mest sannsynlig el rundt 14-15), tirsdag sa jeg til han at jeg trur faktisk vi er gravide :)
Han trudde meg selvfølgelig ikke, eller han håpet jo men trudde jeg bare var surrete... hehe :)
Symptomene ble fler og fler, kvalmen/uggenheten dukket opp og jeg var overbevist :)

Tok en test 8-9 dpo(eller tirsdag 24) på morran, den ble svaaak positiv etter tiden (men jeg viste at jeg var det)
Svaaak positiv morran etter, men oxo etter tiden..(9-10 dpo)
10-11 dpo så lyste den mot meg før tia gikk ut ;)

Så denne kjæææærlighetshistorien vår er kort <3
Men dog romantisk for min del <3

Back
Topp