hahaha må le litt av min historie, for den er LIIIITTT annerledes enn deres
Men avsløre meg sikkert en del her, så hysj de som da plutselig skulle vite hvem jeg var
I mai 2013 satt jeg på møteplassen.no, da det tikket inn ei melding der som det stod:
Har du te vane å kjøsse sko ?
Ja da hadde hans ett et bilde av meg på profilen , der jeg kysset pumpsen til ei venninne
Og da startet hele samtalen, bare sånn tullete i starten..hehe
Jeg bor nord og han i sør..
Etter ei uke med kun skriving bestilte han tur opp til meg 3 uker etterpå...
De tre ukene skrev vi 24/7 og pratet i et par timer på facetime daglig... vi hadde blitt godt kjent, så var bare siste delen som skulle fortelle oss om vi passet sammen
Etter det har jeg reist te han og han til meg... <3
Jeg sluttet på pillene fordi de kun ga meg blødninger, og vi ble enige om at vi prøver ikke direkte, men skjer det så skjer det...
Vi bestilte oss sydentur , 2 uker i juno 2014
oss to og min datter
Har ei 50 %, hun er 5 år nå
Men jeg hadde en følelse hele tiden at når jeg skulle ned til han i september så kom vi til å bli gravide, og da ble denne sydenturen bortkasta å bestille...men men tenkte jeg, vi får se
Jeg fikk mensen 2. september, dro til han mandag 9
den uka var det selvfølgelig en del sengekooz( mest sannsynlig el rundt 14-15), tirsdag sa jeg til han at jeg trur faktisk vi er gravide
Han trudde meg selvfølgelig ikke, eller han håpet jo men trudde jeg bare var surrete... hehe
Symptomene ble fler og fler, kvalmen/uggenheten dukket opp og jeg var overbevist
Tok en test 8-9 dpo(eller tirsdag 24) på morran, den ble svaaak positiv etter tiden (men jeg viste at jeg var det)
Svaaak positiv morran etter, men oxo etter tiden..(9-10 dpo)
10-11 dpo så lyste den mot meg før tia gikk ut
Så denne kjæææærlighetshistorien vår er kort <3
Men dog romantisk for min del <3