Kjærestetur? hvor?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Har lyst til å ta en tur med kjæresten/forloveden.. kanskje til og med ta med ett vennepar.
Dette blir uten barn. Bare voksne..
Helst ett varmt strøk med soling, bading og middager ute..

Noen som har noen tips til steder å reise??

Er jo så mange fantastiske plasser å reise til. En favoritt her er Barcelona. Blir aldri lei den byen. Storby, strand, shopping og masse severdigheter :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Enig i Barcelona :-)
Ellers har jeg lyst til å reise til Portugal, men har ikke vært der så kan ikke anbefale noe :-)

Barcelona er kjempe fint!! Har ikke vært der på kjæreste tur da, men kunne absolutt tatt med kjæresten dit en gang :)

Jeg og mannen har vært i Barcelona, helt supert!
Paris er også en by vi trives i! Her har du også strand, paris plage...Den er vel dog bare åpen midt på sommeren.

Berlin eller Wien kan jeg også anbefale:D
Av de som er nevnt over liker jeg best:
1. Barcelona
2. Paris
3. Berlin
4. Wien

God tur;)

Jeg og min forlovede reiste til Roma, utrolig mye fint og se, lett og komme seg frem å tilbake og veldig billig med mat og drikke !

Roma <3 Det er et stykke til stranden da men.
Benidorm kan være greit. Kort til alt. :)
Kreta har jeg hørt mye bra om.

Hvert i Portugal og på Kreta. Flotte steder. Føler ikke for noe storbyer denne gang. Men vurderer å dra tilbake til Marbella i Spania. Men det er mye bra tips her altså :-)

appen <3

Elsker Roma:D selv om det er et stykke unna stranden..
Eller Venezia:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gdansk i Polen. Billig og veldig bra:) lange fine strender der:)

Masse fine steder å billige i Kroatia :)

Santorini! Virkelig en fin, gresk øy. Ingen storby, men har hovedbyen Oia, med den mest fantastiske solnedgangen noensinne! (Er kjent for solnedgangen sin.) Det er heller ingen stor by, akkurat. Er den typiske greske greia med hvite bygninger og trange gater, ble helt forelsket. Vi MÅ tilbake! :p

Brighton! Deilig sted med laaang strand, og en flott pir.
Var der i mars med kjæresten, men vil tilbake nå når sommeren er der. Er ikke langt fra London.

Hva med Santorino? Der er det jo bare så romantisk!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Palma på Mallorca! Storby, romantisk, strand og varmt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp