Kjærestetid?

Vi koser oss veldig med familietid vi da. 
Har hvertfall ikke gatt noe behov for å finne på noe bare vi to enda, men kveldene er jo ganske rolige etter at T har lagt seg og Lillebror dupper i sofaen eller i vuggen før vi legger oss. 
Og så blir vi ofte liggende å prate lenge i sengen på kvelden før vi sovner =) 

Prøver å utnytte enhver situasjon for litt kjærestetid. Trenger ikke være så mye da. Har svigers i 1. etg her så de kan passe Sondre mens vi spiser middag feks ;) Så henter vi han og da sover han som oftest. Prøver å tenne litt stearinlys og ha det koselig, rydde stua før vi spiser eller ser på tv så det blir litt koselig. Når han er våken og blid så har vi det veldig gøy sammen alle tre ;) 

kjærestetid??? hva er det??? sånt driver ikke vi med hehe, joda, vi har som Fru.H. sier endel familietid! Lillemor tar ikke kveld før oss så ofte, så vi koser oss sammen med henne (når hun ikke har skrikekvelder), ser på film og spiser middag med henne i vippestolen. Vi har ikke følt behovet for å forlate henne med barnevakt på kveldstid riktig enda, men har snakka om at når hun blir litt eldre skal vi gå på kino den første fredagen i hver måned og reise på helgetur alene 2 ganger i året  men nå som hun er så liten har vi mest kjærestetid i senga på kvelden, ligger å småprater før vi sovner...noe som tar veldig kort tid før vi begge svimer av i utmattelse, ...sexlivet er det så som så med, det blir som regel "en kjapp en" ca en gang i uken før vi slokner som lys 
 vi har snakka om at kjæresteforholdet er litt i unntakstilstand i denne spedbarnsperioden, mens vennskapet vårt blomstrer som aldri før nå mens vi blir kjent med det vakre lille mennesket vi har skapt sammenemoticon 

Vi skal ut å spise middag en lørdag i desember, blir borte maks 3 timer.
Min reservemamma stiller opp:-) Derfor jobber vi med å få henne til å ta litt flaske.
Ellers koser vi oss når hun sover, ser på tv, spiser middag sammen osv.

Marian87 skrev:
kjærestetid??? hva er det??? sånt driver ikke vi med hehe, joda, vi har som Fru.H. sier endel familietid! Lillemor tar ikke kveld før oss så ofte, så vi koser oss sammen med henne (når hun ikke har skrikekvelder), ser på film og spiser middag med henne i vippestolen. Vi har ikke følt behovet for å forlate henne med barnevakt på kveldstid riktig enda, men har snakka om at når hun blir litt eldre skal vi gå på kino den første fredagen i hver måned og reise på helgetur alene 2 ganger i året  men nå som hun er så liten har vi mest kjærestetid i senga på kvelden, ligger å småprater før vi sovner...noe som tar veldig kort tid før vi begge svimer av i utmattelse, ...sexlivet er det så som så med, det blir som regel "en kjapp en" ca en gang i uken før vi slokner som lys 
 vi har snakka om at kjæresteforholdet er litt i unntakstilstand i denne spedbarnsperioden, mens vennskapet vårt blomstrer som aldri før nå mens vi blir kjent med det vakre lille mennesket vi har skapt sammenemoticon 

En gang i uka er jo mye, synes jeg da;-)

En gang i uken er mye ja, spesielt i forhold til ikke-siden-en-god stund-FØR-fødsel- sjelden!

Fru H skrev:
En gang i uken er mye ja, spesielt i forhold til ikke-siden-en-god stund-FØR-fødsel- sjelden!

vi var jo nygift rett før fødselen så da ble det nok litt ekstra mye i forhold til hva som er normalt når man er høygravod vi var "aktiv" helt til dagen før hun ble født...kanskje derfor hun kom to uker før tida 

Hali skrev:
En gang uken?! Jammen er du god  Har ikke debutert ennå etter fødselen..

nå er jo vår snuppe litt eldre enn din kar, hun er 12 uker snart ;-) ...vi hadde heller ikke "ordentlig" sex før hun var 8 uker, men i 3-4 uker før det var det endel "fikling" på hverandre noe som var greit for å gjenfinne tenninga på hverandre 

Kjærestetia begynner og komme seg. Skal ha første barnevakt på de små siden Emmeth blei født nå på fredag da vi skal på kino og se Twilight:-DGleder meg veldig til og komme litt ut bare meg og han. Også skal vi dra sammen m ett vennepar av oss! Har ikke hatt oss ennå. Føler meg ikke helt klar for det ennå. Er så sliten, men har nok noe m at jeg må gjøre alt hjemme og m våre 3 barn pga han har gips på beinet og går m krykker! Heldigvis over om ei jeg uke. Gleder meg. Ellers har jo Emmeth hatt kolikk og det har tatt på, men nå som han er bedre så har forholdet tatt seg betydelig opp igjen:-)

Vi prøver å ha litt kosetid på sofaen sammen når snuppa har lagt seg, ikke sex i sofaen :P men ligger sammen å holder rundt hverandre <3 der er kos da :)

Vi har hatt sex 2 ganger etter fødselen, gikk bra, syns jeg :)

Ellers så har mamma passet lille snuppa et par timer forje lørdag, å vi var på 3 retters vennemiddag til et vennepar, og jeg drakk et par glass vin...det var rart å være så "lenge" uten henne, men gikk greit :)

Er jo litt kos å kan gjøre noe sammen bare vi 2 :)

Det blir bare familietid her i huset. Asle sovner jo sjelden før ett-to-tiden på natten, og da er det leggetid for oss også, så forutenom litt kjapp klemming og kyssing på dagtid, så blir det fint lite kjærestetid. Har ikke kommet i gang med sexlivet etter fødselen, men det skyldes også at jeg har hatt, om ikke direkte vondt, så i alle fall plagsomt ubehag nedentil etter fødselen. Det har begynt å komme seg nå, så håper det forsvinner helt snart.

Volven skrev:
Det blir bare familietid her i huset. Asle sovner jo sjelden før ett-to-tiden på natten, og da er det leggetid for oss også, så forutenom litt kjapp klemming og kyssing på dagtid, så blir det fint lite kjærestetid. Har ikke kommet i gang med sexlivet etter fødselen, men det skyldes også at jeg har hatt, om ikke direkte vondt, så i alle fall plagsomt ubehag nedentil etter fødselen. Det har begynt å komme seg nå, så håper det forsvinner helt snart.

det hadde jeg også i 8 uker etter fødselen, skikkelig ubehagelig...det ble så godt som borte etter 3 kurer med Canesten og en runde med Laktal ;-) Bakteriefloraen nedentil er visst helt på en snurr etter en fødsel ...anbefaler stooooore mengder glidemiddel når dere bestemmer dere for å prøve sex, ellers er det voooondt!!! 

Marian87 skrev:

Volven skrev:

det hadde jeg også i 8 uker etter fødselen, skikkelig ubehagelig...det ble så godt som borte etter 3 kurer med Canesten og en runde med Laktal ;-) Bakteriefloraen nedentil er visst helt på en snurr etter en fødsel ...anbefaler stooooore mengder glidemiddel når dere bestemmer dere for å prøve sex, ellers er det voooondt!!! 

Her er det rett og slett "gro-smerter" som er problemet. Det kjennes på en måte litt forslått ut i hele regionen. Legen mumlet om at det kunne gå lang tid før alt hadde grodd ordentlig, trukket seg skikkelig sammen og alt var på stell igjen. Heldigvis har det blitt merkbart bedre i det siste, så jeg regner med at det blir bra snart.

Back
Topp