Kjæresten min...

Jippi Ananas

Forumet er livet
...har fått seg ny jobb!!  Han skal fortsatt kjøre lastebil, men han kommer hjem HVER ettermiddag!!  Det blir utrolig rart, men også utrolig deilig.

Så bra. Ingenting er som å få kjæresten hjem hver dag.. Er så gla for at samboeren min ikke har noe pendler jobb og er lenge borte av gangen [:D][:D]

Høres deilig ut. Kunne ikke tenke meg noen annen jobb enn der jeg kommer hjem hver dag. Tipper det blir deilig for dere og...[:)]

ORIGINAL: Eden

...har fått seg ny jobb!!  Han skal fortsatt kjøre lastebil, men han kommer hjem HVER ettermiddag!!  Det blir utrolig rart, men også utrolig deilig.

Herregud som eg misunner deg.... min  kjæreste kjører lastebil i oslo området han, og er bare hjemma i helgene.... "snufs"[:(]

så herlig og ha sin kjære hjemme[:)]. Min kjære skal på jobbintervju på tirsdag, mange søkere, så skal litt til for at han får jobben. både positivt og negativt med det. Jobben er i oljebransjen, det vil si 5uker på og 5 uker av, positivt er kvalitetstid når han er hjemme, samt veldig bra betalt, men som han sier selv syns han det er trist i og med at disse små vokser så fort, og at man på 5 uker kan gå glipp av veldig mye.,men allikevel han bør være veldig stolt om han får den. litt vanskelig situasjon, men som jeg sier, vi får prate om det når han vet resultatet.:)

Flere som har en kjære i en sånn type jobb?

Har en kjære som har lyst på en slik type jobb. Men eg syns det er veldig godt å få han heim kvar dag, er ikkje så veldig glad i å vere heime åleine.. [&:] Selfølgeli fristar det med 4-2 ordning,  men går litt tid før du kjem inn i det...

Back
Topp