Kjærestekveld

MammatilE

Glad i forumet
Igår leverte vi frøkna hos besteforeldrene. Dro når hun sovna. Spiste mat å slappet helt av koste oss masse:). Sto opp halv 9 å hentet frøkna kl 9. Har ikke følt meg så uthvilt å hatt så mye energi på mange mnd! Var utrolig deilig. :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så hyggelig dere fikk en kjærestekveld:) godt for dere og forholdet, og har mere gi til baby, håper vi også får gjort dette snart.. Men med puppeavhengig baby på natt så har vi kun hatt det her hjemme enda:p baby med på date teller vell ikke;)

Hehe må smile for meg selv når du sier du våknet halv ni og allerede hentet klokken ni:D savnet nok lille<3
 
Så hyggelig dere fikk en kjærestekveld:) godt for dere og forholdet, og har mere gi til baby, håper vi også får gjort dette snart.. Men med puppeavhengig baby på natt så har vi kun hatt det her hjemme enda:p baby med på date teller vell ikke;)

Hehe må smile for meg selv når du sier du våknet halv ni og allerede hentet klokken ni:D savnet nok lille<3

Ser den, dere får vel gjort det dere også :) det blir litt annerledes uten baby, vi følte i allefall at vi fikk slappet ordentlig av :)

Hehe ja var godt å få henne hjem :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
så deilig.:) Jeg var i byn å traff en venninne i går kveld etter lillemor var lagt.. første gang siden hun var født.. herlighet så deilig..:) ble lite søvn i natt da jeg var hjemme kl 1, men det var SÅ verdt det:) man trenger å ha litt voksentid av og til..:)
 
så deilig.:) Jeg var i byn å traff en venninne i går kveld etter lillemor var lagt.. første gang siden hun var født.. herlighet så deilig..:) ble lite søvn i natt da jeg var hjemme kl 1, men det var SÅ verdt det:) man trenger å ha litt voksentid av og til..:)

Ja det er godt med litt voksentid :) jeg føler i allefall at jeg får samlet meg litt når jeg får litt andre ting å tenke på :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp