Kjærestekrangel

Roxanne

Elsker forumet
Hvor ofte krangler dere med mannen/kjæresten deres? Altså, sånn at en eller begge blir tydelig snurte, eller sinte, og man gjerne må si unnskyld, gå på hvert sitt rom, ta en kjøretur e.l. før det er greit igjen?

(Spesifiser gjerne hvor lenge dere har vært sammen og om det alltid har vært sånn også)

Har vært sammen i 5,5 år. Tror jeg kan huske 1 eller 2 ganger det har skjedd, så svaret mitt blir sjeldent [:)]

Det må være færre enn jeg har fingrer i løpet av 7år[:)]

Vi har vært sammen i 7 år, har ikke så ofte kjærestekrangler lengre, men det er mye småkjefting og irritasjon og sånt, ikke ordentlige krangler.

Så det er altså ikke normalt å snappe daglig når man har vært sammen i fire måneder.. [8|]

ORIGINAL: Sjakkruta

Har vært sammen i 5,5 år. Tror jeg kan huske 1 eller 2 ganger det har skjedd, så svaret mitt blir sjeldent [:)]

samme her, 6 år sammen, tror det er 1 eller to ganger. den ene var første uka vi var sammen faktisk[8D] han ville lære meg matte (jeg er tallblind) og jeg ble så sint fordi han ikke kunne begripe hvorfor jeg ikke forsto at x og y i mente var 13,49687858484843 over pi eller hva faen det var han sa, haha! så jeg låste meg inn på badet og tok en dusj, så måtte han sitte der alene da på stua mi å lure på om jeg i heletatt kom til å komme ut igjen [8D]

[:-]Kan faktisk ikke huske at det har skjedd mer enn en gang til nå... Og vi har bodd sammen i 21 år nå[:)]

VELDIG skjeldent. Han gir seg før det eskalerer, eller så blir jeg snurt og svarer veldig kort og han blir super søt.

10 år.

To ganger jeg har måtte gå en tur å lufte hodet.
En gang han.

Den ene gangen klikka det for meg fordi han hadde putta en DIGER Marshall forsterker MIDT i stua [:@][:@][:@]
Han såg ikke et problem med det......

vært sammen i 3 år.. og tørr å påstå det er ganske skjeldent..[:)] veit ikke om det har skjedd heller[8|] sambo hater krangling så han tar det alltid så rolig.. haha.. mens jeg har "lyst" til å bjeffe litt innimellom.. haha.. men blir aldri no ut a det.. bare jeg som blir snurtt.. mens han bare jaja.. [8D]

har kun skjedd en gang da sønnen vår var nyfødt. full av hormoner og mangel på søvn + at jeg var syk og sliten så tippa det over for meg og jeg eksploderte. ellers kranglet vi aldri!

ORIGINAL: Fly

VELDIG skjeldent. Han gir seg før det eskalerer, eller så blir jeg snurt og svarer veldig kort og han blir super søt.

Men hvor ofte skjer det da?

ORIGINAL: toneany

Vi har vært sammen i 7 år, har ikke så ofte kjærestekrangler lengre, men det er mye småkjefting og irritasjon og sånt, ikke ordentlige krangler.

Vi krangler enn del vi da.¨
Men egentlig bare om fille ting, men vi krangeler vel ganske heftig ett par ganger i måneden.
Jeg har ett forferdelig tempramang og er fryktelig utålmodig.
Hatt det slik som dette siden vi ble sammen egentlig, har det bra sammen fordet.[:)]

Aldri skjedd! Vært sammen snart i 6 år!

Vært sammen i 3 år, ofte diskusjoner, dårlig humør på hverandre osv, men svært sjeldent krangling med unnskyldninger osv. Det har vel skjedd kanskje 5-10 ganger. Men som sagt ofte små diskusjoner osv. Og veldig ofte i dårlig humør. Slitsomt.

ORIGINAL: Roxanne

Så det er altså ikke normalt å snappe daglig når man har vært sammen i fire måneder.. [8|]

Spørs jo det,hva som er saken...
Man kan krangle heftig selvom man ikke har vert sammen så lenge...=)

Back
Topp