Kjæresteferie

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Har lyst å reise bort med kjæresten, har ikke vært alene på ferie bare vi to på tre år.
Men hvor skal vi reise?
Tenker en 3-4 dager.
En by kanskje, men ikke London eller liknende altfor stor by.
Vil at det skal være avslappende og ikke for mye styr og mas.
Men også spennende ting å gjøre/se.

Stockholm eller København kombinert med Malmö. :) Eller Aarhus kanskje?

Vi drar til Riga i høst. Har diverse ting på en liste vi kan gjøre så velger vi når vi kommer dit. Spise mat, gå turer, shopping, spa og masse kjærestetid :)

Jeg elsker Lisboa ❤️ eller cascais, en mindre by rett ved siden av Lisboa. Nær flyplass :D

San Sebastian i Nord-Spania. Flott by, ting å se og fantastisk mat og drikke :)
Nord-Spania, generelt! Har kun vært i områdene rundt Bilbao, og har hørt at San Sebastian er enda finere! Men de ligger altså som perler på en snor!

Ser du ikke vil til London, var det jeg ville foreslå før jeg leste. Men dere kan dra til køben, eller Praha. Det er rolige byer. Eller så vil jeg også slå et slag for Skagen. Der er det helt fantastisk.

Barcelona er flott! Samme med Bilbao. Ellers liker jeg godt Dublin eller Edinburgh. Og Berlin er en kul by!

Selv reiser vi på kjærestetur til Amsterdam i høst, litt tilfeldig, men jeg har ikke vært der, og det var rimelige billetter ;)

Anbefaler å ta en tur til Island :) Vi har vært der flere ganger, og det er helt klart vår favoritt-destinasjon, rett og slett fordi det er så rolig og godt å reise dit :) Vi har vært i en del storbyer, og selv om det er fint er det alltid sånn at vi egentlig trenger en ny ferie når vi kommer hjem, fordi det har vært så mye å se og gjøre over veldig store distanser. Island, eller Reykjavik, er en mye mer overkommelig destinasjon sånn sett, det er mye å se og gjøre, men det meste skjer på en plass. I tillegg har de masse gode spa, og Blue Lagoon er jo en opplevelse for seg selv. Også er det faktisk en bra by for shopping, sånn på toppen av det hele :D

Anbefaler å ta en tur til Island :) Vi har vært der flere ganger, og det er helt klart vår favoritt-destinasjon, rett og slett fordi det er så rolig og godt å reise dit :) Vi har vært i en del storbyer, og selv om det er fint er det alltid sånn at vi egentlig trenger en ny ferie når vi kommer hjem, fordi det har vært så mye å se og gjøre over veldig store distanser. Island, eller Reykjavik, er en mye mer overkommelig destinasjon sånn sett, det er mye å se og gjøre, men det meste skjer på en plass. I tillegg har de masse gode spa, og Blue Lagoon er jo en opplevelse for seg selv. Også er det faktisk en bra by for shopping, sånn på toppen av det hele :D
Enig, elsker Island :)

Praha, Madrid, Stockholm, Riga .. Mange fine steder bare å være to :happy:

Tenkte først på Riga

Tenkte først på Riga

Back
Topp