Kjæreste"tur"

overasket

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg og min kjære snakket om å ta en langweekend i en eller annen by siden jeg gikk gravid med andremann uten at det har blitt noe av, så i helga blir det hotell i Trondheim :) ikke akkurat langtur da vi bor 20 min utenfor sentrum og heller ikke langhelg da det blir fra i kveld og til søndag, men mye bedre enn bare å prate om å reise bort :)

Vi har ikke lagt noen planer for helgen, men god mat og kanskje kino hvis vi ikke finner noe mer spennende, ellers kan det jo være moro å være turist i egen by :) En ting er i hvertfall sikkert vi skal sove uten unger i senga og uten vekkerklokke :)

Andre som nyter kjæresten litt ekstra før lille kommer?

Vi hadde en kjærestetur til Trondheim pinsehelgen! Kjempekoselig, selv om varmen holdt på å ta knekken på meg. Vi hadde heldigvis hotell midt i sentrum, så jeg kunne gå innom flere ganger om dagen for en liten pause og en nedkjølende dusj.
Trenger jo ikke å dra på langtur for å komme seg litt unna :) Hyggelig uansett å bare være dere to et par dager.

Vi hadde en kjærestetur til Trondheim pinsehelgen! Kjempekoselig, selv om varmen holdt på å ta knekken på meg. Vi hadde heldigvis hotell midt i sentrum, så jeg kunne gå innom flere ganger om dagen for en liten pause og en nedkjølende dusj.
Trenger jo ikke å dra på langtur for å komme seg litt unna :) Hyggelig uansett å bare være dere to et par dager.

Er litt spent på varmen denne helgen også, men håper det går fint, vi har også hotell inne i sentrum så får ta en pust i bakken der hvis det blir for slitsomt :)

Veldig koselig å bare være oss et par dager og det blir sikkert stas for ungene også som får farmor og farfar på besøk :)

Vi reiser i bryllup i morgen, som da er i Skien. Blir deilig med en hel natt søvn. Kommer til å dra tidlig fra bryllupet.

Vi reiser i bryllup i morgen, som da er i Skien. Blir deilig med en hel natt søvn. Kommer til å dra tidlig fra bryllupet.

Var i bryllup 3 uker før termin med første, hadde tenkt at jeg kom til å gå tidlig derfra, men jeg var blant de aller siste som forlot festen :P

Vi var nettopp i Spania, og fikk ti dager helt alene. Balsam for sjelen!

Back
Topp