Kjæreste tur

Kaimana

Gift med forumet
Hvor ville dere dratt på våren,en langhelg,to voksne uten barn?

Tittet litt på Riga,Dublin,Budapest. Men har dere andre forslag til en fin plass?

Vi var nettopp i New York i 6 dager og det var heelt fantastisk. Men dyrt! [8D] Alle de plassene høres fine ut, ellers er også Barcelona en fin storby, London( masse shopping), Roma eller Paris [:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg kunne tenke meg å reise til alle de du nevner jeg. Har vært i Dublin. Nydelig by.
Ellers elsker jeg London. Har lyst til å reise til New York og Paris[:D]

Hvordan var det i Dubiln da? Tips tas imot

Barcelona har jeg veldig lyst til å reise.

Syns selv London, Paris, Polen, Danmark (helst Skagen!) er fine steder å reise![:)]

Vi skal til aberdeen om en uke. Billig og litt mer overkommelig i gruppe til avstander enn London når man har bekkenløsning (håper jeg).

Ellers så er de fleste storbyene i Europa ganske fine. Kommer helt an på prisnvå og hva du er ute etter hva som er kjekkest.

Budapest er berømt for sine bad.
Riga har billg spa
Paris har mye kjekt å se, og kan være romantisk
London er en smeltehovedstad som har det meste.
Roma er synes jeg var helt fantastisk (men vi fikk bare vært der to dager,'og hadde så altfor liten tid til å få med oss alt).
Wien utrolig flott arkitekttur.

Kunne sikkert fortsatt. Jeg hadde dratt en plass jeg ikke hadde vært før.

Trondheim kanskje. Eller en plass inni landet.
Vi er begge glade i trondheim, var der vi traff hverandre. Hadde vært deilig å kunne gå ut å spise der, sitte på cafe..kose seg :)
Ellers måtte det være en plass med fin natur :) Og helst i Norge :)

Selv kunne jeg godt tenkt meg Barcelona.

Ellers var vi akkurat en tur til Tallin og der var det billlig og bra med deilig spa. Ellers så er jo Roma fantastisk.

Jeg har vel bare vært i London, Paris og Praha. Paris var helt fantastisk!! Men veldig dyrt! Hadde en knallfin tur til Praha også, men jeg personlig ville ikke dratt dit som gravid, da mye av kosen vår på den turen besto av øl på diverse puber/steder [;)]

Jeg kunne tenke meg å dra til de fleste storbyene tror jeg, men muligens med Roma, Dublin og en del østeuropeiske byer på toppen av ønskelista [:)]

Back
Topp