Kjæreste som er lavere enn deg

Hmm... Jeg har vært sammen med en som var 2 cm lavere enn meg. Må si det plaget meg litt, men det var ikke derfor vi gjorde det slutt.

Sambo er 10 cm høyere enn meg, og jeg synes det er ganske perfekt. Jeg er 176.

Hvis du har møtt en mann du liker, så ville jeg ikke tenkt over høyden ett sekund. Hva man faller for i utganspunktet er jo noe annet.

Jeg har ei venninne som har en mann som er lavere enn seg, og tenker ikke over det i det hele tatt.

Samboer er et par cm lavere enn meg. Jeg er ganske høy og bor helt i nord, dvs sjansen for å finne noen som er høyere enn meg er cirka 50/50 :) Bryr meg katta om det, synes han er sexy, pen og tar seg godt ut både i dress og joggebukse.

Jeg er 173 mannen 168. Gjør meg fint lite.

Vi har vært sammen i 15 år, har tre barn sammen og er mann nok på alle måter. Vennene mine kaller han mcdreamy fordi han på alle måter fremstår som drømmemannen i måten han er på.

Hadde jeg vært så grunn at jeg ikke begynte å date folk som er kortere enn meg ville jeg dermed gått glipp av et fantastisk liv med en fantastisk mann!

Høyden teller ikke i det hele tatt!

Jeg tenker en mann på 175 cm kan romme en like god personlighet som en på 185 cm...

Nå er ikke jeg så høy, heller litt liten, og har en mann som er veldig høy.. Men nei, jeg hadde ikke blitt mindre glad i noen, bare fordi han manglet noen centimeter...

hadde ikke brydd meg noe særlig, så sant det ikke var en ekstrem forskjell. jeg er ganske lav selv 163 cm så de fleste gutter er vel egentlig høyere enn meg (ihvertfall litt)  kan være en like flott mann selvom han mangler noen cm i høyden!  

Det har jeg ikke noe problem med. 

Jeg er 180 og mannen er 165, og det er på ingen måte noe problem for oss. Det er ikke høyden jeg er sammen med, men mennesket.

Jeg er hele 2 cm høyere enn mannen, men har aldri hatt problemer med det .

Når jeg var sånn 14-15 år Så var det veldig viktig for meg at gutten var eldst og høyere enn meg (noe som gjorde at jeg ikke hadde mange kjærester), men nå som jeg er gammel, er det jaggu ikke så viktig for meg mer . Kjærlighet er ikke høyde for meg.

~Damen~~ skrev:
Samboeren min er lavere enn meg.
Han er 172, jeg er 178.

Plager meg ikke, men jeg går aldri i høyhæla sko :)

han er 169 og jeg er 180 på strømpelesten 

Seemless skrev:
Samboer er et par cm lavere enn meg. Jeg er ganske høy og bor helt i nord, dvs sjansen for å finne noen som er høyere enn meg er cirka 50/50 :) Bryr meg katta om det, synes han er sexy, pen og tar seg godt ut både i dress og joggebukse.

hehehe..der sa du det ja :) det e'kke overflod av mainnfolk som ruve høyt i terrenget her nord ;)

Har prøvd det, og det funka ikke for meg. Det er noe med "illusjonen" av at mannen passer på meg, og den følelsen får jeg ikke med en mann som er mindre enn meg. Jeg kan ikke være sammen med noen jeg vinner slosskamper over. Gammeldags muligens, men sånn er jeg nå.

Prøv og se. Du vet aldri før du har prøvd.

bra sagt :) tenkte ikke over det i utgangspunktet, men vet mange damer ikke liker lave menn. Det har ikke vært det første jeg har sett etter heller for å si det sånn, men som du sier det er ikke høyden man er sammen med men mennesket. Nå har det ikke blitt noe mer her enda, men måtte lufte spørsmålet litt ;)

Jeg er 1 cm eller 2 høyere enn mannen min, og han er heller ikke særlig bredskuldret og maskulin, men jeg tenker ikke så mye over det lenger. Plaget meg litt i starten, og jeg bruker aldri høye hæler sammen med han. Men når det kommer til stykket, så er det faktisk ikke høyden som teller! :)

siden jeg er 163 så skal d litt til - var ute med en som var 2 cm høyere enn meg, og kunne se han rett inn i øynene i stå høyde - det var litt rart ;P

ble ikke noe forhold ut av den dateinga men det var ikke pga høyden

er det jeg har tenkt litt på og, men som du sier man vet ikke før man har prøvd :P

Jeg er 162. Jeg hadde vell i grunn aldri sjekka opp en mann som var lavere enn meg, bevisst. Men om jeg hadde komt i samtale med en, og fått skikkelig tonen, og denne mannen var virkelig noe for meg. Så nei, hadde ikke latt høyden holde meg igjen.

Jeg ville ikke vært sammen med en som er lavere enn meg. Hadde blitt rart om jeg måtte bøye hodet ned for å kysse kjæresten liksom.. Og jeg som elsker å gå i høye heler.. Nei, han måå være høyere enn meg altså:-p heldigvis er kjæresten hele 17 cm høyere enn meg! (jeg er 170) :-)

Back
Topp