Kjæreste som er lavere enn deg

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
eller lav generelt :P noen som har det? Er 170 og har møtt en som er lavere enn meg. Eneste som stopper meg litt er høyden altså... Hva tenker dere om det?

Samboeren min er lavere enn meg.
Han er 172, jeg er 178.

Plager meg ikke, men jeg går aldri i høyhæla sko :)

Han er 172, jeg er 178.

Det blir feil for meg. Høres sikkert overfladisk ut for alle andre, men går instinktivt ikke etter menn som er lavere enn meg.
Hva andre gjør får være opp til dem.

Kunne ikke brydd meg mindre. Høyden har da virkelig ingenting å si for hvordan man er som person? Mannen min er ti cm kortere enn meg. Om jeg bare skulle gå etter menn som var lengre enn meg ville utvalget blitt vesentlig begrenset. Jeg er selv 183 høy. 

Kunne ikkje brydd meg mindre..Samboern min er lavere (heile 2 cm) enn meg.

Men eg går heller ikkje i høghela sko (men det gjorde eg ikkje før heller)

det hadde ikke brydd meg en dritt om jeg hadde vært like høy som deg. Men jeg kunne ikke på mine 158 cm datet en som var et halvt hode enn meg.

Jeg hadde ikke følt meg mye verdt hvis noen droppa meg pga høyden..

Mannen min er en cm eller to lavere enn meg... Det betyr egentlig ingenting, men hadde ikke klaget om han var høyere:) Nå er jeg 178 også da, så vi er jo ikke direkte lave noen av oss:)

tja hvis jeg hadde falt for en som var lavere enn meg så hadde jeg ikke stoppet det bare fordi han var lav. MEN jeg tror sjansen for at jeg faller for en som er lavere er ekstremt liten. Synes rett og slett det er veldig usexy..

Sånn i utgangspunktet ville jeg ikke hatt en mann som var lavere enn meg. Men nå har jeg ikke det problemet, siden min samboer er høyere enn meg :)

Jeg er 183 og samme er gubben. Jeg har lenger ben enn han, har har lenger overkropp:P Jeg kunne ikke vært sammen med en som er lavere enn meg, tror jeg, fordi jeg syns det er sexy med høye menn så hadde nok ikke falt for en som er lavere enn meg. Men jeg vet ikke, bare tror:P

Eksen var 5-10 cm lavere enn meg, og jeg HATET det.
Aldri mer, da må han være bra perfekt.

Jeg er ca 175, og han er i underkant av 170, tipper jeg..
Plager meg ikke; tror det plager han mer de gangene jeg går i hæler.. :p

~Damen~~ skrev:
Han er 172, jeg er 178.

Sign. Mannen min er 175 og jeg er 180! Tenkte mye på det til å begynne med, men vi ble jo gift så ;) Reagerer du negativt om du ser et par ute hvor hu er høyere? Jeg som er så høy i utgangspunktet bruker ikke høye sko uansett!

Jeg synes virkelig ikke det har mye å si! Dersom dama er høy, slank og flott - og mannen er litt lavere, men breskuldra og "manndig", synes jeg i grunn bare det er sexy!

Back
Topp