Kjæreste Elimor!

lenemor

Forumet er livet

Gratulerer så masse med dagen i dag - tenk, så er den magiske nullen der (jeg følger snart etter). Håper du får en vidunderlig dag, det fortjener du!

Gratulerer med dagen, håper du får en super dag!! Skrev på fredagstråden og [:D][:D]

Tusen takk! Det føles faktisk veldig greit![:D] (Men hvor har du fått tak i det bildet av meg da, lenemor???[8D])....

Ha ha - nå så jeg det andre bildet også.....hva med ett uten ballong[8D][8D][8D] Jadda - jeg er 40 da har jeg vel lov til å være litt sprø eller[:D]

det finnes mange bilder der ute på den store verdsveven uten ballong foran Elimor [;)]

Og ja, det bildet av deg har jeg fått tilsendt av din kjære - han er så stolt av kona si vet du! [:D]

Gratulerer så mye med dagen[:)] Håper du får en kjempe fin feiring av dagen din og fin jul med familien din[:)] Stor klem fra Hilde og Mina[:D]

Gratulerer med dagen! Håper du får en knallfin dag![:)]

Gratulerer så masse med den store dagen kjæreste Elimor!!! Mange bursdagsklemmer herfra.. [:D]

Gratulerer så masse med 40 års dagen.
Håper du får en strålende dag.
Stor klem

Grattis med dan!!![:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med dagen! Håper den blir superduper[:D][:D]

Gratulerer så masse med dagen, ikke såå lenge til jeg følger etter jeg heller [:)][8D] Håper du har en fantastisk dag[:D]

Gratulerer så masse med runddagen.

Tusen takk dere skjønne jenter [:)] Har hatt en kjekk dag. Venninna mi kom inn med flotte blomster - og hadde satt inn hilsen i avisa :). Mannen har gitt gavekort på et sted jeg enten kan handle undertøy eller velge massasje o.l.[:)] Jobben har også gitt gavekort samme sted. Og så har ungene på SFO'en der jeg jobber sunget for meg[:D]

Gratulerer så mye med dagen Elimor!! Håper du har hatt en flott dag!!

Hipp hurra for deg som har bursdag!!!!
Gratulerer så masse!
Håper du har hatt en strålende dag[:D][:D]

Gratulerer så mye med dagen, Elimor!!![:D]

Gratulerer sååååååååå masse med dagen din
Håper du har hatt en superduper dag hvor du har blitt
satt pris på og skjemt bort!

Bursdagsklemmer fra Renate og Linnea [:D]

Tusen takk for alle kjempekoselige hilsner!! Da var dagen min "over" - og jeg føler meg fortsatt ung og sprek[:D]

Back
Topp