Kjære vestfolds damer!

Tessy_

Gift med forumet
Det er sluppet ny tuppervare katalog, så jeg lurte på om det var noen som hadde lyst til å komme på et party neste torsdag? [:)]

Er vist masse nye barne/baby ting![:D] Og nye lekre farger[:)]

Skulle gjerne men kan ikke!

Håper du får noen på party da [:D]

ORIGINAL: BollaOgRampen

Skulle gjerne men kan ikke!

Håper du får noen på party da [:D]

Leit da, men kansje du kan komme på et annet senere[:)] For det blir nok noen partyer i løpet av sommeren og, for det er jo så koselig [8D]

hehehe, har akkurat vært på et sånt party! Hu ene på jobben min er sånn tuppeware dame..hehe, så hu måtte øve på oss først:) Mye fint der ja, men fyttikatta å dyrt!!!! 

Man kan jo komme selv om man ikke har råd til å kjøpe noe særlig da [:)] Jeg savner den puttekassen fra Tupperware jeg hadde når jeg var liten, jeg. Den skulle ha vært i kjelleren sammen med alle de andre tingene, men vi fant den ikke [&o] Kanskje de har den enda? [:)]

ORIGINAL: Studinen88

Man kan jo komme selv om man ikke har råd til å kjøpe noe særlig da [:)] Jeg savner den puttekassen fra Tupperware jeg hadde når jeg var liten, jeg. Den skulle ha vært i kjelleren sammen med alle de andre tingene, men vi fant den ikke [&o] Kanskje de har den enda? [:)]

Den puttedingsen har de enda! Hvis den er rød og blå rund, med gule klosser!
Hadde den selv!!! [:D][:D][8D] (Trooor ikke den er kutta ut i den nye katalogen værtfall! Men jeg kan dobbeltsjekke med venninda mi når hun kommer hjem fra London!)

Er bare koselig om dere vil komme uansett da.. Må ikke handle [;)]

ja man kan jo komme fordet:) jeg har akkurat handla derfra, eller så skulle jeg kjøpt noe:) hhehe

Send meg en PM om det er noen som vil komme [:)]

Vil bare si fra at det er siste sjangs til å handle de tinga som går ut av sortimanget når den nye katalogen kommer[8|]

Og alle som kommer får en fin liten gave[8D] Hihi...
(Åsså blir det hjemmelaget is, og no anna godt [8D])

ORIGINAL: Studinen88

De har fortsatt den putteballen [:D]

eg e me:)

Back
Topp