HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #1 Er ikke rart jeg er så uvell og kvalm??!??!??! DUMMA! Jeg drikker nesten ingenting i løpet av dagen! Herremin så tullete! Nå har jeg fylt en flaske med vann, den skal følge meg døgnet rundt og fylles opp jevnlig!
Er ikke rart jeg er så uvell og kvalm??!??!??! DUMMA! Jeg drikker nesten ingenting i løpet av dagen! Herremin så tullete! Nå har jeg fylt en flaske med vann, den skal følge meg døgnet rundt og fylles opp jevnlig!
Hjemmkos lykkelig tobarnsmor Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #2 Her blir jeg kvalm av å drikke for mye og...
MiniSpire Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #4 Væske er viktig, men det er fort gjort å glemme å drikke nok! Det kan jeg skrive under på
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #5 Ja, for kullsyredrikker kan jeg vel egentlig bare glemme først som sist. Det gjør kvalmen enda værre!
Ja, for kullsyredrikker kan jeg vel egentlig bare glemme først som sist. Det gjør kvalmen enda værre!
L _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 Junilykke2018 ❤ Juliskattene 2018 ❤ 1 Mar 2013 #6 Jeg har også en drikkeflaske med meg overalt. Den står ved pc-skjermen hele dagen på jobb, og jeg drikker hele tiden
Jeg har også en drikkeflaske med meg overalt. Den står ved pc-skjermen hele dagen på jobb, og jeg drikker hele tiden
Lillestene Betatt av forumet Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #7 Har hørt at det er ekstra viktig å få i seg nok vann når man er gravid! Lurt med vann flaske
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Mar 2013 #8 Ja, jeg drikker så mye på jobb, men hjemme glemmer jeg det liksom litt. Er veldig opptatt av at gutten vår skal drikke nok da
Ja, jeg drikker så mye på jobb, men hjemme glemmer jeg det liksom litt. Er veldig opptatt av at gutten vår skal drikke nok da