Kjære vene å folk handler....

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Bare fordi det er påske, var på coop obs i stad, skulle ha litt maling, håper på god vær så vi kan male litt ute i påsken, alle 10 kassene var åpne, og vi stod i dritlang kø, folk kom jo med helt totalt gnudde handle vogner, skulle tro verden gikk under vettu, er jo bare stengt i 2 dager, jeg handlet litt i går, 300 kr tror jeg det ble.. 

Er dere en av de som aldri får handlet nok?? eller tar dere det knusende med ro???

Var det samme når vi handlet i går, jeg skjønner ikke helt hva folk stresser med. 

Nei, skulle tro butikkene var stengt i flere uker..

Vi handla i går, for hele påska. Nettopp for å slippe dette styret i dag. Men folk er gærne. Svigermor jobber rett over veien for Smart Club i Oslo, og der har det vært kø inn hele dagen.

Trenger jo ikke akkurat hamstre bare fordi det er stengt ett par dager :-p
Kjøpte bare middag til i dag og fredag, og en ekstra melkepakke.. Også blei det noe snop til guttungen. Andre gikk jo helt amok i butikken... :-/ Skjer hver eneste gang det er høytid :-p

Er jo typisk det når det er helligdager. 
Men tror mange reiser på hytta osv og derfor handler så mye i og med at det ikke er nært til butikker osv på fjellet. 

Tror nok mange enten er på hytten og trenger mat til hele påsken eller de rett og slett ikke orker tanken på å måtte køhandle på lørdag og derfor handler for at det skal vare til tirsdag.

Vi handlet mat til de dagene som ellers i grunn. Stor handler hver uke vi for å slippe flere turer på butikken. Må en tur i morgen etter melk og dopapir ellers er jeg fornøyd :-) 

Back
Topp