Kjære snupper! En liten oppmuntring :)

marlene87

Gift med forumet
RISIKO FOR SA!

Hvis det er gått 6 uker etter siste menustrasjon, er risikoen for abort redusert til 15 prosent, eller til 1 av 6 svangerskap.

I uke 8 er den ENDA mindre, og dersom man kan se hjertelyd med ultralyd, har risikoen din for abort falt til tre prosent.

97 prosent av alle gravid kvinner som kan se hjerteslag i uke 8, kan vente at svangerskapet forsetter, og at du vil ta med deg en baby hjem til slutt!

Etter uke 12 synker risikoen for spontanabort til 1 prosent.

Jeg tror ikke annet enn at dette går bra[:D]

Helt klart optimistisk:)

Ditta går bra folkens[:)] Har mista nok folk her nå, så nå må ALLE knipe igjen[8D][:D]

Jeg har trua. Å Jeg kniper alt jeg har iallefall i 30 uker til..... [8D]

Var det jeg visste jeg hadde lest en plass att risiken for abort etter 6uker var redusert...[:)]

*lille spire KLOR deg fast i mammas mage*

Jeg tror at Spiren sitter som den skal for alle oss nå, så hvis noen skulle miste så er det fordi at noe har gått galt i utviklingen, så det er jo egentlig en forsonelig tanke for meg hvertfall! :) Jeg har trua på at det er en mening med alt! :) 

Jeg satser på at dette går helt fint!

Selv om jeg fikke t skremmeskudd i dag så hjertet satte seg fast i spiserøret... Jeg spotta [:o]
Men det holdt visst med bare pittelitt, har ikke kommet mer etterpå. Så detta ordner seg [:)]

knip og knip detta skal gå bra [:D]
Fannt denne på barn i magen :
5-8 uker 89,2% sjanse for det går bra
9-12 uker 93,8% dersom påvist hjerteaktivitet er faren for abort enda mindre
13-16 uke 96,3%
17-20 uke 98,9%
21-24 uke 99,3 %
25-28 uke 99,8%

Syntest denne var ganske opp løftende[:D]

Jeg har ei uke igjen til passerte 6 da.
Og enda flere til 8.
Og 12.

Men jeg har troen på at dette skal gå bra. Det gjør jo det for de aller, aller fleste.

(forresten, det er 6 uker siden siste mens da, men jeg er bare 5 uker på vei likevel, jeg har ikke eggløsning etter to uker sånn som gjennomsittet, men etter tre uker)

;) ;) ;) nærmer seg nå da :P :P:P :P

INgen av de har stemt med meg noen av gangene....[:(] Håper på 3.gangen er lykken for oss...

ORIGINAL: MrsQuattro

INgen av de har stemt med meg noen av gangene....[:(] Håper på 3.gangen er lykken for oss...

Det er nok ikke noe fasit på dette... Kjempetrist å se at du mister, men krysser fingrene for at alle gode ting er tre :)

Men for min del må jeg se på denne statistiken for å ikke være så forbaska redd hele døgnet, for at det skal skje noe! Jeg trenger oppmuntring for at dette skal gå bra :)

den stemmer nok ikke, men er kjekk å se på :) gjør det litt lettere å vente

Fikk vite av jordmoren i dag at sansynligheten for at ting gikk bra nå var 90%, var jo kjekt å vite..vet ikke om det stemmer, men hun virket sikker i sin sak. Var jo fin plommesekk og du så hjertebankene ganske så bra [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Fikk vite av jordmoren i dag at sansynligheten for at ting gikk bra nå var 90%, var jo kjekt å vite..vet ikke om det stemmer, men hun virket sikker i sin sak. Var jo fin plommesekk og du så hjertebankene ganske så bra [:D]

Så bra å høre! =) Skulle ønske jeg og fikk det men det blir nok ingen tidlig UL for min del, må bare vente i spenning :)

Back
Topp