Kjære søvn..............

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Kjære Søvn, min eldste og kjæreste venn.

Hvor har du vært? Vi hadde alt, du og jeg. Vi forlot aldri hverandres side – åtte timer om natten, mer i helgene - og vi hadde også noen tilfeldige sammenkomster om ettermiddagen.

Søndager var vår helt spesielle dag. Da kunne vi ta overdose i hverandres drømmende nærvær til vi begge følte vi var i stand til å starte friskt på en ny uke.

Les hele brevet til Søvn her

Nå som du er gravid, får du nok søvn?

Som gravid et det jo greit nok enda, han var nybakt tvillingpappa. Det et jo noe komplett annerledes enn å være gravid i andre trimester.

I første tror jeg ikke jeg hadde fått nok om jeg sov 24/7, og i tredje er det slutt på sammenhengende, må på do, baby sparker, bekken krangler.

Men nå.... Sover søtt

Våkner hver natt av at jeg må på do... pluss at vi har en halvannetåring hjemme som våkner tidlig, så jeg får ikke nok søvn :-/ Forrige gang våknet jeg ikke om natta før et stykke uti tredje semester, denne gang startet det i første semester :-(

Jeg våkner 3-5 ganger I løpet av natta for å tisse, I tillegg våkner jeg av minste som kommer over i vår seng hver natt/morgen. ;-)

Jeg våkner mange ganger for å finne en god stilling i samtidig som jeg må gå 2-3 ganger på do. Kroppen skriker etter søvn..

Får aldri sove før seint pga dobesøk og liggestilling :p Er helt støl i magen på morgenen av en eller annen grunn :p hehe. Men sover gjerne et par timer på ettermiddagen og da, så tar det igjen :)

Back
Topp