Kjære søte snille fantastiske snupper

Silje1982

Forumet er livet
Jeg ville bare lage en skrytetråd over hvor fantastiske dere er[:)] Jeg har følt meg velkommen fra dag en, føler jeg får svar på trådene mine når jeg trenger det og støtte når jeg trenger det[:)] Håper dere føler det samme og at dere trives like godt som meg[:)] Dere gjør det helt umulig for meg og ikke komme innom her flere ganger dagen og føler virkelig at dette er et perfekt terminforum[:)]

Så snupper[:)] Jeg har blitt veldig glad i dere og håper at vi skal ha det kjekt sammen hele svangerskapet[:)] Vi vil heller ikke miste noen så vi må holde fast på spirene våre[:)]

Heeeelt enig, kjempehyggelig gjeng her inne!! [:D][:D][:D]

Så søt du er[:D]

Virker som en kjempe koooos gjeng det her ja[:D]
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere[:)]
Ikke alltid like mye tid til å sitte her[:(]

ORIGINAL: mariak

[:)]

Så sant, så sant!

ORIGINAL: Gullvinge

signerer denne! selv om jeg ikke har vært så aktiv enda....men jeg kommer sterkere tilbake...[;)]

SIGN!! [:D][:D]

ORIGINAL: maltesers

Så sant, så sant!

Signerer og legger til at dette må være det beste terminforumet jeg har fått prøvd meg i... Så håper inger faller vekk fra oss. Vi kommer sikkert til å bli en sveisa gjen <3

ORIGINAL: nadja1986

ORIGINAL: maltesers

Så sant, så sant!

Signerer og legger til at dette må være det beste terminforumet jeg har fått prøvd meg i... Så håper inger faller vekk fra oss. Vi kommer sikkert til å bli en sveisa gjen <3

Så søt du er, prøverpånummer3snuppa[:D][:D][:D] Har vært hyggelig å bli kjent med deg også da vet du. Gleder meg til tiden fremover, både for å bli bedre kjent med deg og alle dere andre herlige jenter her inne [:D][:D]

ORIGINAL: 3 små engler

Så søt du er, prøverpånummer3snuppa[:D][:D][:D] Har vært hyggelig å bli kjent med deg også da vet du. Gleder meg til tiden fremover, både for å bli bedre kjent med deg og alle dere andre herlige jenter her inne [:D][:D]

sign[:)]

ORIGINAL: FruStina

Må signere trådstarter, så utrolig koselig stemning her !!!

jepp!!! :)

Tror vi kommer til å kose oss masse fram til januar, ja (og kanskje etter det også) [:D][:D]

ORIGINAL: Gullvinge

signerer denne! selv om jeg ikke har vært så aktiv enda....men jeg kommer sterkere tilbake...[;)]

Hiver meg på denne jeg... [;)]

Så bra jenter:):) Det er godt vi er enige om at dette forumet er topp:) Nå skal vi kose oss jenter:):)

ORIGINAL: *Endelig2*

Så søt du er[:D]

Virker som en kjempe koooos gjeng det her ja[:D]
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere[:)]

signerer..[:)][:)][:)]

Back
Topp