Kjære Rugere

*Bobbo*

Forumet er livet
Åssen er det med dere?

Med meg går det opp og ned om dagen.
Sliter fortsatt litt med hodepine, er svimmel og litt øm i puppa.

Går fint her[:)] Berre veeeeldig nervøs for testing no. Litt stikking, ømme bryst og trøtthet her, men da kan lika godt væra bivirkningar som graviditet.

Så kjedelig at du har så vondt i hovudet då[:'(]

hei hei bobbo[:)]

håper du snart kommer deg igjen, husk å drikk masse vann, det kan hjelpe[:)]

ellers har du det bra med selve rugingen?

stor klem fra meg[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Hey, jeg ruger og koser meg. [:)]
Spiser ananas og tar varme fotbad. Hehe...
Er sykemeldt, så tar det helt med ro.

Alt bra med deg og den lille. 16 uker allerede.

Stor klem tilbake.

ORIGINAL: vestlandsjento

Går fint her[:)] Berre veeeeldig nervøs for testing no. Litt stikking, ømme bryst og trøtthet her, men da kan lika godt væra bivirkningar som graviditet.

Har du tenkt å snikteste?

ORIGINAL: * Bobbo *

Har du tenkt å snikteste?

Eg er veldig frista, men mannen er ikkje sikker på om han vil. Pluss at da e så fint å leva i håpet.. No e eg liksom "gravid" visst du skjønner. På fredag reise me på hyttetur, så dersom me sniktester og da blir negativt, føler eg me e litt bedre forberedt på evt negativt på fredag. Litt kjipt å kjøra bil i 6 timar med andre dersom me nettopp har fått ein negativ nyhet...

Nei no må eg bli positiv igjen[8D]

Lure på om eg ska prøva å overtala mannen til at me tester litt før[;)]

Hei på dere rugere!

vil bare si at jeg tenker på dere og håper det går bra. Vi satser på at puppevondt og trøtthet tyder på graviditet denne gangen! [;)]

Tvi tvi! Alle fingre og tær krysses her..

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: VilSåGjerne

Hey, jeg ruger og koser meg. [:)]
Spiser ananas og tar varme fotbad. Hehe...
Er sykemeldt, så tar det helt med ro.

Alt bra med deg og den lille. 16 uker allerede.

Stor klem tilbake.

godt å høre[:D]eg og spiste annanas no sist hihi, så det funket for meg hihi[:D] tygg i deg haha[:D]
bra å høre at du koser deg med rugingen[:D]

ja, 16 uker no, men herregud så seint det går, syntes nesten det gikk fortere med rugingen hihi[:)]
ellers går alt etter planen her,ikke vrt dårlig eller noe,oppkast to ganger uten å være dårlig i forveien,så det er bra. og alikevel har eg tatt av 3 kilo til no[&:] syntes det høres så rart ut[:)]

Enlitenen: Uff så kjedelig at du blei overstimulert. Da høyrest ikkje godt ut[:'(] Men bra du er på bedringens vei no[:)][:)][:)]

Eg og synest det er ei fin tid[:)] Ein har ein så stor mulighet til å væra gravid at ein nesten kan lata som ein er det.. Men no når det nærmer seg testdato merker eg att håpet blir litt fjernare. Eg prøver nok å beskytta meg sjølv litt..

Ska snakka med mannen i kveld om me ska sniktesta i måro[;)]

ORIGINAL: enlitenen

Enlitenen: Uff så kjedelig at du blei overstimulert. Da høyrest ikkje godt ut[:'(] Men bra du er på bedringens vei no[:)][:)][:)]

Eg og synest det er ei fin tid[:)] Ein har ein så stor mulighet til å væra gravid at ein nesten kan lata som ein er det.. Men no når det nærmer seg testdato merker eg att håpet blir litt fjernare. Eg prøver nok å beskytta meg sjølv litt..

Ska snakka med mannen i kveld om me ska sniktesta i måro[;)]

Så spennende med snik testing[:D] Jeg og mannen har også diskutert dette med testing før blodprøven på sykehuset, men foreløpig er vi enig om å klare å holde oss til det! Spørs jo når det nærmer seg[:)] Uansett hva dere velger å gjøre, så krysser jeg fingrene for at dere får et stort blått kryss!![:D]

Spennende med sniktesting, vestlandsjento.
Blir ikke sniktesting her. Venter til svar på blodprøven.

Me har ikkje bestemt oss endo. Mannen min ska væra med å testa, så da spørs om han e enig. Men som tidligare sagt så ønske eg å væra forberedt på evt negativt til fredag når me reise på tur. Har jo fortsatt truo så, men tør liksom ikkje håpa for masse...

Back
Topp