Kjære rogalendinger

Linda31

Forumet er livet
Kan dere være så snille og tipse oss om noen fine lokaler til bryllup?
Jeg skulle ha HV huset på Bråstein, men de legger ned i Januar [&:]
Og nå sliter vi med å finne et kjempe lokalet..
Gjerne linker med hjemmesider hadde vært kjempe fint [:)]

(og ja, jeg har søkt og søkt, men finner svært lite på nettet)

vi hadde festen på samfunnshuset på kverneland..   VELDIG fornøyd!! [:D]
vi slapp å tenke på så mye.. de laget mat,stod for servering,satte opp og dekket bord (måtte bare pynte selv) og ryddet etter festen...

var på en samtale en tid før og fikk satt opp meny, og fikk forklart hvordan vi ville ha bordene... et stort og luftig lokale.. [:)] for oss kunne det ikke vært bedre..

så det var mitt forslag [;)]

Vi var på Bore Samfunnshus.

Ellers har du www.bryggerie.com - men der må du ha catering. Men lokalene var lekre!!! [:D] de har et lite kjøkken, men egner seg ikke så veldig godt til matlaging..

vi hadde på samfunnshuset på vikeså.
var kjempefornøyd med det.
der ordna de med mat også, så vi slapp tenke på det.

Vi skal ha det i sjøhusene på bersagel..kjempefint. Ligger helt nede ved sjøen, håper på fint vær[:)]

Er vanskelig å finne lokale, er ikke mange fine lokaler i sandnes området.
Hva med villmarkshuset på Ålgård? Har hørt at det skal være fint!
Eller båthuset på Hommersåk?

Rogaland Jægerklubb? Der sjekket vi også, der kunne vi ikke ha medbrakt drikke.. Altså måtte vi kjøpe slev, i baren. Det ble litt for dyrt for oss...

Friluftshuset på Orre...

Orre samfunnshus...

Kvernaland samfunnshus....

Folkehjelpshuset på Kleppe..

Jæren Folkehøgskule....

Njågarden...

Frøyland Gard....

Kvalbein Gard....

Sola strandhotell....

Sola Airporthotell....

[:D] Plutselig var det så mange som dukket opp! [:D]

Skulle kanskje sagt at vi skal ha drikke selv og mat fra en annen plass [8|][8D]

Jepp.... [:D]

Er veldig fint på Bryggerie altså... Ligger på Tjøtta, Bryne.

Hvor langt vil du da? [:D] Eller, hvor langt vil du ikke? [:D]

Vi har egentlig ikke satt så veldig grense, men hadde vært best rundt sandnes. Har familie i oslo som kommer og de kommer til å bo på hotell i sandnes.. Men klepp/bryne går nok [:)]

Dere som skal gifte dere her i Rogaland burde absolutt ta en titt på Frøyland Gard [:)] Fy for et kanon fint sted.. Ble lei meg i går da vi ringte til de og de er utleid på dagen vår [:(] Falt sånn for det stedet der..
Sambo vil vi skal bytte dato, men det er hans feil at alle de fine lokalene er utleid så det vil jeg ikke.. (han skulle finne lokalet og mente vi hadde sååå god tid)

Hehe.... Ikke la mannfolka styre!!!! [:D][:D] Vi hadde også tenkt å ta en titt på Frøyland Gard, men de var nok bortreist, så vi fikk ikke tak i dem... Vi er opprinnelig fra Kvernaland, så vi visste godt hvem de er. Synd, for det er visst veldig fint der.

Skal gruble litt, og se om jeg kommer på flere.

Julabygda Grendahus?

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Grete71

Hehe.... Ikke la mannfolka styre!!!! [:D][:D] Vi hadde også tenkt å ta en titt på Frøyland Gard, men de var nok bortreist, så vi fikk ikke tak i dem... Vi er opprinnelig fra Kvernaland, så vi visste godt hvem de er. Synd, for det er visst veldig fint der.

Skal gruble litt, og se om jeg kommer på flere.

Julabygda Grendahus?

Da hadde jeg i såfall stillt med eget "personale"

Vi var der i bryllup en gang, og fy søren så dårlig service hos de som serverte.
De var uhøflige og sure, og vi måtte spørre tre ganger for å få en mugge med vann...
Og når de serverte middagen var det tydlig at de skulle få restene etterpå. De klarte jo nesten ikke vente med å få seg selv og maten inn på kjøkkenet igjen, sånn at de kunne spise.

Auda..... Det var ikke bra! Kan ikke ha det slik i et bryllup.

Jippi yeah! Vi kan få Frøyland Gard, men da må vi bytte dato på bryllupet [8|] Så nå skal vi i tenkeboksen.. Enten blir det datoen vår 19 juli, eller helgen før eller etter.. Må jo høre med limoen, fotografen og kirken om de er ledige... *håpe håpe håpe*

ORIGINAL: Linda29

Jippi yeah! Vi kan få Frøyland Gard, men da må vi bytte dato på bryllupet [8|] Så nå skal vi i tenkeboksen.. Enten blir det datoen vår 19 juli, eller helgen før eller etter.. Må jo høre med limoen, fotografen og kirken om de er ledige... *håpe håpe håpe*

Du har jo egentlig godt tid, da, så det burde ikke være noe problem... Men det er jo travel bryllupsmåned, så dere må ikke være for sene med å bestemme dere!

Limo???! Vi har bil du kanskje kan få låne hvis det skjære seg... [:D] Hvis den er i kjørbar stand, da.. Skal fikses opp litt i vinter...

Jærmuseet
Hå gamle prestegard
Friestad garden
Undheim samfunnshus
Kafe Jærbuen
Nærland Gjestegård
Løå på Lode
Jæren Hotel
Bryne kro

Å ikkje minst Bryne mølle- dei lokalene e kjempe fine.

Takk takk alle sammen! Men trenger ikke mere tips nå [:)] Vi har lokalet endelig.. Har byttet dato fra 19 juli til 12 juli og det passet med kirken, fotografen og limousinen også [:D] Så nå er jeg veldig happy [8D]

Så kjekt!!!!!! [:D][:D]

Back
Topp