Kjære non..

Real

Gift med forumet
Hahaha-detta blei langt og rotete gitt!!

Fikk totalt gråteanfall på jobb idag! Hadde en styrete natt med snuppa som var tett i nesa. Hun våkna i 3 tida og jeg måtte hente a inn til oss. Hu styra noen timer før hu sovna igjen en time før kl ringte.. Avgårde til barnehagen, hvor hun stadig er lei seg når jeg går..blir lei meg jeg og da..videre til jobb hvor jeg oppdager at vi er underbemanna IGJEN! Nesten hver eneste dag altså. I garderoben blir jeg stående og tute i ca 10 min.. Er så lei av å være for lite folk på jobb!! Klarte å ta meg sammen, sånn at jeg kunne gå opp på avdelingen..møtte noen fra en annen avdeling som sier: Oi, du ser trøtt ut! Hoho.. Kjente at jeg var langt fra ferdig å grine. Lagde meg litt kaffe og gikk litt i korridoren før jeg begynte å stortute igjen..Jeg begynte på jobb 1/2 time senere pga levering i barnhage.. 2-3 kollegaer kommer ut i gangen og ser meg.. Og jeg babler i vei om søvnløs natt, og trist snuppe, hormoner og at jeg er jo bittelitt gravid, og så dritt lei av å alltid være få på jobb, gjennom hikst og gråt.. Herregud! Jeg holdt på til sammen i en 1/2 time.. klarte ikke å slutte! Haha- nå er det jo bare flaut! Var 2 utenlandske så de fikk ikke med seg at jeg sa jeg var gravid og hu tredje hadde bare hørt at jeg var full av hormoner.. Snakka med hu etterpå og spurte om hu hadde hørt hva jeg babla om... Og ja, det hadde ho, så da snakka jeg jo videre om at jeg var gravid da, men hu hadde bare hørt at jeg sa hormoner og tenkt jeg hadde mensen el no.. haha, jaja.. ho blei jo så glad og klemte meg og gratulerte meg, så det var jo hyggelig:) Takket være snille kollegaer stilte de opp for meg og hjalp meg med en hel haug med stell, sånn at jeg fikk kommet meg litt.. uff..ja det var dagens du..

Hehe, uffda!! Ikke verdens beste dag, med andre ord. Føler med deg :-) Skjønner godt at det kan bli for mye etter en natt med lite søvn, en vanskelig avskjed i barnehagen og atpåtil underbemanning på jobb. Ønsker deg en bedre dag imorgen! :-)

Haha, unnskyld at jeg ler, men du er jo søt da :D Håper dagen ble bedre etterhvert ❤️

Huff!!! Fikk sikkelig gråte anfall på jobb i dag jeg også! Kjempe flAut i ettertid :o Hehe

Dagen ble veldig fin resten av dagen.. jaja.. Håper en slipper flere sånne utbrudd :)

Haha, Unnskyld at jeg ler, men det kunne vært meg. Det er så trist da det står på, jeg har hatt flere gråteanfall på jobb/skole/hjemme. Det skal ingenting til! I går gråt jeg fordi samboeren min ville at jeg skulle slappe av.. og så gråt jeg litt til fordi jeg var så teit ;-)

Hehe! Kjenner meg bittelitt igjen! :D I dag leste jeg en bok til en av ungene i barnehagen hvor jeg jobber, og slutten var så fin, at tårene trilla, og jeg hadde problemer med å få fram orda, og å snakke normalt!:p Haha

Hehe! Kjenner meg bittelitt igjen! :D I dag leste jeg en bok til en av ungene i barnehagen hvor jeg jobber, og slutten var så fin, at tårene trilla, og jeg hadde problemer med å få fram orda, og å snakke normalt!:p Haha
Off- så fælt!! Reagerte barna på det da? :)

Back
Topp