Kjære Nøstet

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Tusen takk for kjempe hyggelig kort fra deg og mini Nøstet.. Det var bare så koselig å komme hjem fra ferien å finne det i postkassa[:)]

Vi gleder oss masse til å treffe deg,skal snakke med HG påskaften..De kommer på besøk da.. Så da skal vi se om ikke vi kan finne endag vi kan treffes[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

så koseli å komme heim t

ho e så flenk t å sende kort ho nøste vårres[;)]

Ja å hun er så koselig..Hun ga seg til kjenne for meg her i sommer.. Hun ar vist hvem jeg var,men ikke sagt det før jeg maste på henne her i sommer om at hun skulle være med på ett BV treff her i sommer..Å da viste det seg at vi er gamle bekjent og festet en del sammen [:D]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: snikende ullteppe

så koseli å komme heim t

ho e så flenk t å sende kort ho nøste vårres[;)]

Ja å hun er så koselig..Hun ga seg til kjenne for meg her i sommer.. Hun ar vist hvem jeg var,men ikke sagt det før jeg maste på henne her i sommer om at hun skulle være med på ett BV treff her i sommer..Å da viste det seg at vi er gamle bekjent og festet en del sammen [:D]

oi kor arti då
ho e væl en a di æ aller helst vil møte her inne[:D]

Ja det var veldig artig..

Hun er veldig koselig,så skjønner godt du vil det [:)]

Guri, så koselige dere er, jenter! Jeg gleder meg til å treffe deg igjen, tvilling74, og det hadde vært utrolig kjekt å møte deg ditt snikende ullteppe.[:D] Du skal ikke se bort i fra at det skjer en vakker dag! Dere er goooode venner![:)]

Jammen det er jo sant snuppa [:)]
Gleder oss vi oxo[:)]

Back
Topp