Kjære lille bolle

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Kjære lille guttebolle inni magen min! Mamma er lei av å være en bolle. Nå er pappa, storesøster og mamma såååå VELDIG klar for å møte deg, lukte på deg, susse på deg og kose på deg! Nå har du vært inne i magen min i 39 uker og 1 dag, og jeg kan love deg at utsiden ikke er så verst den heller ☀️så vær så snill å få rompa i gir og bring on the pain!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kunne ikke vært mer enig! :-) Går og VENTER selv, 39+6 nå...

Jeg går også å venter. Er 39+2 i dag. Veldig klar for å møte vesla nå :-)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Snart kommer de siste babyene på rekke og rad nå.
Misunner dere det kicket/spenningen dere nå har:)

Signerer :-D men samtidig veldig godt å vere ferdig, så gled dere til begge deler :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Signerer :-D men samtidig veldig godt å vere ferdig, så gled dere til begge deler :D

Ja- tiden etter er jo bare helt fantastisk!
En ekstrem lykkefølelse som man ikke klarer å beskrive med ord engang.

Ja, det er nyforelskelse all over again og et tonn med følelser som er for gode til å klare å sette ord på :D <3 <3

Prøver å smøre meg med tålmodighet, men det var på denne dagen for akkurat 3 år og 7 måneder siden at vannet plutselig gikk med storesøster. 9 dager før termin, men det tok litt tid da, så hun ble ikke født før imorgen kveld ;) så kanskje den store dagen er imorgen!! Hadde liksom ikke sett for meg å gå noe lenger med mr 2....

Og signerer det dere skriver! Den forelskelsen man føler kan ikke beskrives!! Det er bare ren, skjær LYKKE!!! ❤️❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp