Kjære Kamille (litt lang)

Trillemor82

Forumet er livet
Jeg har vært trofast leser lenge, og det var en artikkel før jul som forandret livet mitt totalt. Denne omhandlet voksne jenter med ADHD. Jeg har lenge slitt med psykiske problemer, som har resultert i sosial angst, dårlig selvbilde og glemsomhet. Jeg fikk diagnosen svangerskapsdepresjon med påfølgende fødselsdepresjon, som igjen har resultert i de andre lidelsene. Jeg klarte ikke helt å slå meg til ro med dette, men tenkte at de vet hva de snakker om. Helt til artikkelen hos dere dukket opp.

Mannen min begynte å google ADHD/ADD hos kvinner og jeg kunne krysse av på samtlige "symptomer". Jeg tok kontakt med en privat klinikk i Oslo, og gikk igjennom samtaler og tester og konklusjonen var soleklar. Jeg har ADHD. Medisiner er nå testet ut, og jeg har fått et nytt liv. Jeg er ovenpå i hverdagen, jeg har energi, jeg har overskudd, orden på livet og er tilstede i barna mine sine liv. Jeg har aldri trodd det gikk an å bli så lykkelig.

Jeg klarer endelig å sitte i ro i sofaen og slappe av, uten å føle at jeg må gjøre noe hele tida. Jeg klarer å stå opp med barna om morgenen, og jeg klarer å lese en bok for dem, uten å miste taket på meg selv. Dette er kanskje hendelser og gjøremål andre ser på som en selvfølge at man klarer, men det er det desverre ikke for alle. For meg har hver dag vært en kamp å komme meg igjennom. Det som skremmer meg er at jeg måtte ta tak i dette selv, så jeg er derfor sjeleglad for at dere hadde denne artikkelen, ellers hadde jeg aldri tenkt tanken på egenhånd. . Tusen takk for at dere forandret livet til meg og familien min.

Vennlig hilsen tobarnsmamma med energi

svar:Kjære deg, for en fantastisk historie! Det å vite at vi har vært med på å forandre livet til noen, er vi veldig stolte og glade over. Du får ukas premie. Lykke til videre!

Kjempe fin[:)]

Glad på dine veigne.

Hva slags premie fikk du?[8D]

Kjemperørende innlegg du hadde skrevet..! Er så glad på dine vegne, og FLOTT å bli preiert for at man har det bedre vel? [:D] Det blir gevinst på gevinsten det.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Kjemperørende innlegg du hadde skrevet..! Er så glad på dine vegne, og FLOTT å bli preiert for at man har det bedre vel? [:D] Det blir gevinst på gevinsten det.. [:D]

jepp.. det er helt herlig faktisk [:D] hihi..

[&o] rørt til tårer!

Kjempeflott!!![:D]

Så flott skevet , tårene renner her Kjempe glad på dine veier.

Hipp hipp hurra!!

Måtte grine litt her, faktisk!

Men er jo så glad på dine vegne. Både for at medisinene hjelper, og for at du vant premie!

Nå ble jeg rørt her jeg sitter - det var så flott skrevet også, samtidig som at det er helt fantastisk at du endelig fikk funnet ut hva som egentlig var "galt". Du fortjener virkelig en premie ja[:)][:)]

Åh, såååå fint skrevet lillemor! Så deilig!
Ble helt rørt her jag.. Litt følsom jeg!

Back
Topp