Kjære julijenter

pineapple

Elsker forumet
Da jeg meldte meg inn her inne på BV hadde jeg aldri trodd at jeg skulle møte så mange fantastiske mennesker som det er her inne på juli forumet! Jeg blir helt rørt når jeg tenker på det...
Hadde ikke trodd at jeg skulle bli så engasjert i andre menneskers liv som jeg kun møter gjennom ulike innlegg her inne, men jo, det blir jeg! En dag uten BV går rett og slett ikke, ikke alle dager jeg har tid til å svare på innlegg, men jeg må uansett inn å se hvordan det står til med dere....

Så det jeg ønsker med dette innlegget er å få takke dere alle for at dere gjør min hverdag mye gladere. Dere julijenter er noen flotte jenter!!

[:)][:)][:)]

Ønsker dere alle en kjempe flott påske

Skjønn du er!!!

Føler likt, tenker ofte på jentene her inne [:)]  alle er så gode <3

Signere dæn hær!
ORIGINAL: Melliott

Skjønn du er!!!

Skjønn du er!!!

Du er virkelig en skjønn jente! [:)]

åå, så nydelig sagt/skrevet!:) ble litt rørt nesten, selv om jeg ikke har vært så aktiv her frem til for en ukes tid siden:) men har et kjempeinntrykk av julidamene og gleder megmasse til å følge alle sammen videre:) en herlig gjeng!! og så masse støtte å finne!!<3 

Så utrolig koselig å lese[:)] Jeg føler akkurat det samme[:D]

Helt enig med deg [:D] Er her inne flere ganger om dagen for å se om det er noe nytt og syns det er kjempe fint at det er så mye liv her og så god stemning[:)]

Føøler på sammen måten!![:D] Skjønn du er ja!!![:)]

Koslig gjeng her!. Å ønsker deg og alle sammen her inne en FIiiin påske!![:D] Kos dokker så masse!

God påske til deg også [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Helt enig med deg [:D] Er her inne flere ganger om dagen for å se om det er noe nytt og syns det er kjempe fint at det er så mye liv her og så god stemning[:)]

Tror det er mange av oss som føler det samme

Skjønn du er!!!

Signerer![;)][;)]

ORIGINAL: Kjellrun

Bra skrevet Pineapple!!! Er helt enig med deg om at juli10-jentene er en fantastisk gjeng med mye omsorg og varme :)

signerer[:)]
Ønsker alle en riktig god påske[:D]

ORIGINAL: Gizmonie

Tror det er mange av oss som føler det samme

Det tror jeg også, tydelig at julijentene bryr seg om hverandre her inne [:D][:D]

Så nydelig skrevet[:)]
Er helt enig med deg. Dette er et fantastisk forum..
Elsker å være en del av dere julijenter.
Er så mye positiv energi her inne[:D][:D][:D][:D]

Skjønn du er!!!

signerer denne [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Back
Topp