Kjære hemmelige venn!*oppdatert*

Bruker763eli

Forumet er livet
Da var pakken sendt og min samvittighet er "ren"[:D][:D]

---------------------------------
Dersom det er noen som venter veldig lenge på pakke fra sin hemmelige venn - er det muligens meg...Jeg har dessverre ikke fått sendt enda, men i morgen lover jeg å få den avgårde. Den er kjøpt, bare ikke ordnet med konvolutt

Jeg må også innrømme at jeg har glemt det, men LOVER å sende den i morgen[;)]

Hadde tenkt å lage en lik tråd selv! For jeg har nemlig bommet på dagen! Den blir sendt i morgen fra meg også! Håper at det går bra![:D]

Ettersom fristen er 20. altså idag, søndag er det fullt ut lovlig å sende første virkedag deretter, altså imorgen[8D]. (sådan tolker jeg det da.) men sendte igår selv. Pyh. Rakk det akkurat. Juni er en meget kort måned[;)]

Det må vel være greit at de blir sendt i morgen - for de som hadde blitt postlagt i dag ville jo ikke blitt sortert før i morgen allikevel - da håper jeg at alt vil være sendt i morgen, slik at det kan begynne å fylles opp med bilder på skrytetråden... og gjettinger på avsender, det kan også bli gøy!

går fort...[8D]

Uuuuups. Skrev avsender på jeg. Skulle jeg ikke gjort det? Er ikke så drilla i disse greiene....

Det gjør ingenting olive - kanskje flere har gjort det også?

Jeg sendte pakken på fredag[:D]

Jeg har også sendt! Lurer på om den er mottatt! På posten.no står den som utlevert

ORIGINAL: Actrine

Jeg har også sendt! Lurer på om den er mottatt! På posten.no står den som utlevert

jamen - Actrine - jeg har jo skrevet i den andre tråden ;) Igjen tusen takk :)

Back
Topp