Kjære har bursdag

Alltid like vanskelig... Men ein slager her i huset var billetter til stand up show :) evt gå ut og spise og så gå på noe dere liker etterpå :) eller om han har noe hobbyer som krever utstyr så er det kjekt :) her blir det ofte små dubbeditter.. Smartklokke fikk min mann i fjor. Den er mye brukt :)

Her trengte mannen både belte og lommebok, det er jo greie gaver. Ellers ønska han seg dockingstasjon og ny rem til Apple-watchen. Har andre ganger gitt han en opplevelse som konsert eller tur (spa?) og en julegave var en kveld på ost og vin kurs. Alltid like vanskelig, lykke til!

Skal kjøpe en goodiebag med litt småting i til min som også har bursdag snart; blir nok noe utstyr til langrenn som han trenger, en genser, kortmappe, et skjerf.. :)

Min får gavekort på en flytime til bursdag. Han har vært helt fantastisk under hele svangerskapet og fortjener en opplevelse som han vil huske :)

Min mann ba om gavekort til kino, så han kan ha litt egentid etter legging. Å legge opp til felles aktiviteter er også hyggelig. Kanskje han har noe planlagt ila året du kan knytte en gave til? Lykke til! :)

Jeg kjenner meg så igjen. Syns liksom det er litt kjedelig å kjøpe klær også, for det får han av alle andre. Men i år fikk han minnekort til tlf, gitar-reim og noen plekter :)

Hva liker han på fritiden da? Er han mye ute i naturen så anbefaler jeg härkilas windstopper-genser på det sterkeste. Både jeg og mannen har og den er helt suveren

Back
Topp