Kjære flaskematere

En tråd i 'September 2020' startet av Litenskrue, 16 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Litenskrue Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Er det noen der ute som kan fortelle meg hvorfor disse hersens flaskene fra Dr.Browns lekker som en sil? Det blir jo bare gris!

Er fornøyd med at vesla ikke svelger luft når vi bruker dem, men uansett hvor nøye jeg er med å sette sammen alle delene lekker den når jeg skal riste flasken og det lekker fra sidene når hun får mat fra dem! Whyyyy??:banghead:

2. LittleHunt Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Har du prøvd å sjekke youtube?

3. Litenskrue Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Nei:bag::rolleyes: Men det var et godt tips, skal sjekke med en gang!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. LittleHunt Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Vi sjekket avent flaskene der når vi ikke skjønte hvorfor tuten ble sugd inn hele tiden pga vakum. Viste seg det var er lite hakk i sutten som skulle oppi et lite hakk i skrukorken. :hilarious: følte meg sååå observant :shifty::bag:

• Informativ Informativ x 1
  5. Litenskrue Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Er det sant?:banghead: Vi sleit også med avent flaskene til storebror!!:hilarious: Jeg er så dårlig på å bruke Internett, går heller og lar meg plage og klarer ikke å tenke at det kan være så enkelt som å sjekke youtube for å finne en løsning:bag:

6. Deux Andre møte med forumet

Jeg har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt men vi er veldig fornøyd med medela calma. Den skal etterligne mors bryst med at barnet må danne vakuum for å få ut melk, så de skal iallefall ikke lekke.
    Tvi tvi.

• Liker Liker x 1
  7. Litenskrue Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Takk for godt flasketips! Jeg er frista til å prøve medela, så det blir antagelig en liten handlerunde senere:D

8. V123 Glad i forumet

Om du venter med å riste flasken til melken har drikketempratur? Det gjør jeg. Rører pulveret inn i melken på 70 gr og venter med å sette på tut og riste den.

9. Venter_ikke_lenger Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Oktoberlykke2020❤

Men med calma får man jo ikke sjekket temperatur etter at smokken er på, eller?

10. Magespiren Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

nei må ta den av for å sjekke. Tungvindt, men vi elsker de!

11. Deux Andre møte med forumet

Nei, men vi har kjøpt flasketermometer. Men dobbeltsjekker alltid på huden likevel. Det er nylig publisert en ny studie som tyder på at spedbarn får i seg enorme mengder microplast som flaskebarn, spesielt pga steriliseringen så løsner mye plast. Kanskje det kan være verdt å gå over til glassflasker?

12. Deux Andre møte med forumet

13. Venter_ikke_lenger Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Oktoberlykke2020❤

Hvor har du kjøpt flasketermometer? Det kunne vært kjekt å ha:)

Uff, så ekkelt å tenke på den plasten!

14. Deux Andre møte med forumet

Det var ikke rent lite plast heller. Ble litt paff...

kjøpte det på nettet... en eller annen barnebutikkside, men jeg greier ikke å huske hvor.

Del denne siden