Kjære fine mennesker.. Spørsmål!!

Lamiah

Flørter med forumet
Hei.
Før jeg skriver hva som er galt, så må jeg si at jeg skal til legen i morra, men jeg gruer meg.

Jeg begynte på ppiller for 1 1/2 mnd siden, og var ferdig med mens for 1 uke siden. Helt siden mensen startet har jeg hatt kjempe ømme pupper, noe jeg fremdeles har. I tillegg til det, så har jeg vært mer sliten enn jeg noensinne har følt meg før. Det hjelper ikke å sove eller å slappe av. Jeg har det psykisk kjempe bra, så det har ikke noe med saken å gjøre. Har i tillegg vondt i store deler av kroppen. Kan nevne at jeg for to uker siden hadde en bihulebetennelse som jeg da fikk rinexin for.

Noen som har opplevd noe lignende?

Ja, vært borti noe liknende. Ble forkjøla etter sommeren og ble trøtt kl 1400 hver eneste dag! og var trøtt helt til jeg la meg ca 1900 hver dag. Det hjalp ikke. Ble sykemeldt fordi jeg møtte en liten vegg på jobben...
Så det trenger ikke være psykisk, men kan være at det skjer vanvittig mye ila en dag og du ikke tar det med ro.
Om det har noe med pilla og gjøre, det aner jeg ikke.

Lykke til i morgen :)

Ja, vært borti noe liknende. Ble forkjøla etter sommeren og ble trøtt kl 1400 hver eneste dag! og var trøtt helt til jeg la meg ca 1900 hver dag. Det hjalp ikke. Ble sykemeldt fordi jeg møtte en liten vegg på jobben...
Så det trenger ikke være psykisk, men kan være at det skjer vanvittig mye ila en dag og du ikke tar det med ro.
Om det har noe med pilla og gjøre, det aner jeg ikke.

Lykke til i morgen :)

Ble ikke så mye klokere. Ho mente at det kun var D-vitamin mangel. Men jeg er ganske så sikker på at det ikke kun er det, da jeg har hatt det før, og jeg aldri har vært så utrolig sliten noensinne! :/

Ble ikke så mye klokere. Ho mente at det kun var D-vitamin mangel. Men jeg er ganske så sikker på at det ikke kun er det, da jeg har hatt det før, og jeg aldri har vært så utrolig sliten noensinne! :/

Er ikke lavere enn det har vært før da?
Jeg har hatt Dvitaminmangel nå, og har ikke orket å gjøre noen ting omtrent. Har blitt bedre etter at jeg startet med tilskudd, men sliter nå med svangerskapsplager i tillegg. Skal sies at jeg har mistanke om noe annet i tillegg her og da.

Jeg har d vitamin mangel og blit skikkelig dårlig. Vondt i hele kroppen og trøtt og sliten..

Jeg har d vitamin mangel og blit skikkelig dårlig. Vondt i hele kroppen og trøtt og sliten..
Samme her. Merket raskt bedring etter at jeg begynte med tilskudd. Jeg er generelt sliten, men merker stor forskjell på vanlig sliten og sligen pga d-vitaminmangel.

Back
Topp