Kjære des jenter

_venter_

Elsker forumet
Har holdt alt på avstand etter at jeg mistet begge jentene mine.

tenkte å dele litt av min historie til dere,


mistet førse tvilling nr1 2uker og 3 dager etter kom tvilling 2 vi hadde et håp i mellom tiden. Vi hadde kjøpt tvilling vogn ect, for da i uke 15 trodde vi at nå kunne vi salppe av. Men i uke 18+2 kom første, jeg var hjemme da dette skjedde, en lørdags morning, jeg skulle tisse litt, og der var hun, hun hadde rett og slett sklidd ut uten noe som helst vondter. Ble fraktet i ambulanse, og fikk omsider lille silje på brystet for å ta farvell, ingen viste ennå om nr 2.
vi ventet jo litt på at hun skulle komme samme kveld, og vi ventet litt med minne stunden. Kvelden kom og ingenting sjedde, vi hadde en fin og rolig minnestund for vår lille silje.

etter på samme natta da så fikk jeg ul. Og til vår forbauselse så hadde livmorhalsen vokst , og lille christina levde, vi ventet og ventet. Vi fikk mer og mer håp.

fikk komme hjem å starte mitt nye svangerskap.

1 uke og 2 dager gikk vi fryyydet oss, var På oul, er fikk vi da vite at det var lite fostervann, men christina åt. Vi var suuuuper glade, legene forsto ingenting, vi var snakkis på sykehuset blandt jordmødre og leger.

ettermiddagen kom, kjente trang til å tisse, så før jeg fikk satt meg orndlig ned, så silte det litt ut, men tenkte ikke noe over det.

kvelden kom ble Mer og mer engstelig på hva jeg hadde merket, ringte føden, og fikk komme (torsdag kveld) fikk Ul og ingen fostervann. Legen da mente å av bryte det hele, helst nå med engang.

mitt hjerte var knust og jeg grein, ville bare hjem. Vi bestemte oss for å høre litt på henne siden jeg var så tidlig uke 20. Fikk seng til over natta, så fredag skulle hun da ut i følge legen.

men hun glemte noe viktig, jeg hadde jo et levende barn inni meg, og at å avslutte svanger skap ikke er såå enkelt. Fikk beskjed fredag at abort lege nemda var på ferie, og at vi motte vente til mandag, jeg var helt i fra meg, knust.

vi snakka sammen jeg og mannen miln, vi ville ikke være egoister å vente på hva om vist om....

fikk tlf fra sykehuset på lørdag at abortnemda hadde kvitert ut papirene.

men da ville vi vente litt.

lørdag gikk i å tenke på å få dette overstått.

søndag bestemte vi oss

kl 11:00 fikk jeg tabletten som skulle ende dette.
jeg grein og sa høyt, jeg dreper jo mitt eget barn, og fikk kos og klem fra min mann, at det var det beste.

vi reiste hjem sovna merklig nok av til ca 15:00

kjente ingenting

jeg motte på do og gjøre nr 2, hadde hard mage så jeg motte jobbe litt med å få det til, og i mens jeg presser siste gang så kjente jeg at det var noe i livmorhalsen som pressa.

tørka meg og fant frem et speil og der så jeg faen meg foten til christina.
ringte til føden og fikk komme inn med engang


fikk rie tabletter og etter ei lita stund kom hun ut ca kl 22:00 fin lita jente som var lik pappaen sin. Hadde to morkaker som og motte ut, fikk nåler på tærna som skulle hjelpe med de siste riene, men uten hell.
æda var det en ting å gjøre, det var å få utskrapning, de kjørte meg ned, fikk narkose, så etter det husker jeg ikke mere.

da jeg voknet så grein jeg og sa at jeg ville ikke vokne la meg få såve,orker ikke mere.

ble kjørt opp igjenn, uten smerter Og vondter, kun tom het

og slik endte da mitt svanger skap, sorry detaljer men godt å dele kjenner jeg

vi er positive og gleder oss til neste gang vi skal ha innsett.

men selfølgelig er vi jo preget av dette.

forje tirsdag ble lille christina gravlagt på minnelunden her jeg bor.

Så livet er jevelig urettferdig,.

så til slutt tuuuuusen takk des jenter for at dere har vært så snille og gode,
og tusen takk for blomsten jeg fikk i dag, den var aldeles nydelig,
ble helt paff da jeg såg den.

tusen tusen takk,
motte dere få all hell og lykke videre i livet, kanskje vi sest en dag.


klem jorunn
 
Huff så forferdelig :( får rett og slett ondt i meg . Håper ting går bedre og at tiden leger sårene!
 
Har tenkt masse på deg den siste tiden, så forferdelig trist at det måtte ende sånn :(

Masse lykke til videre og sender deg masse gode og varme klemmer!!!
 
Nå renner tårene for dere. En sterk historie. Godt dere har hverandre i sorgen. Nå har dere to nydelige engler på himmelen. Silje og Christina :) nydelige navn. Savner deg veldig på desemberjentene. Takk for at du delte den sterke historien og mine beste tanker for neste svangerskap.
 
Tusen takk for fine ord, varmer en rusten sjel.

jeg slettet fb profilen min, orket ikke mas fra idotiske naboen, hils alle der inne og si at jeg kommer til å savne dere.

det blir nok stopp på babyverden også nå, skal prøve på nye innsett men kroppen må komme inn i rute igjenn.

så da blir dette nok en hade og lykke til videre fra meg, komer sikkert til å snike når termin dato nærmer seg, men skal holde meg unna alt av forum til jeg selv vet at alt er ok. Hils gjengen klem fra jorunn
 
Ånei, så forferdelig! Har lurt på hvorfor du ikke har vært her, er ikke på fb så visste ingenting.. Utrolig trist :( kan ikke forestille meg opplevelsen og føde barnet sitt alene sånn plutselig, for så å miste nummer to etterpå. håper du får den hjelpen du trenger til å takle dette.. stor klem til dere og håper alt går bra neste gang :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
*tårer*

Takk for at du deler! Hver dag er en gave. Jeg skal alltid være takknemlig for hver dag jeg får dele med de små. Tenker på deg...
 
takk dette varmer masse, <3
 
Har tenkt på deg, og lurt på hvor du ble av, jeg har ikke faceb, så dette visste jeg ikke om.
Så forferdelig trist at dere måtte gå igjennom dette:( det er jo alles verste mareritt:(
Håper dere får støtte og oppfølging, og at dere tar godt vare på hverandre fremover.


<3 appen < 3
 
Åh herregud for en grusom opplevelse:(:(:( Huff, håper dere klarer å støtte hverandre greit gjennom det...
 
Takk for alle fine ord, vi har det så noelunde bedre, men går som sakt opp og ned, fyller den tomme tiden med fiske turer, hund, hus. Tiden går fort, håper snart at kroppen min er i stand snart ønsker virkelig å sette i gang med innsett av eskimoene mine, fryse egg. nyt tiden deres jenter, jeg savner virkelig det å føle at man har noe å være stolt over. Klem :)
 
åå kjære kjære deg....

jeg kjenner deg ikke og du kjenner ikke meg, men du skal vite at hjertet mitt blør for deg nå, får vondt langt inn i magen og skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg (om bare for å kunne gjøre noe som helst)......

vanskelig å finne noe å si, men ville bare si at du er i tankene og hjertet mitt selv om vi ikke kjenner hverandre....

en god klem fra meg.....
 
Det gjør meg forferdelig vondt å lese dette, og jeg klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg nå. Ta godt vare på hverandre!
*klem*
 
Tårene mine sitter løst når jeg leser alle deres fine tanker og ord, dette varmer et bristet mamma hjerte. dere kommer alltid til å være i mitt hjerte des 13 jenter kommer nok til å snike innom, selv om det er veldig tøft.


lykke til mine venner :hug013Klem
 
Back
Topp