Kjære Chuma <3

Real

Gift med forumet
Dette var ufattelig trist å høre, og jeg kondolerer av hele mitt hjerte til deg og familien din. Du har har vært så sterk og tøff. Tenker på dere <3>

Real skrev:
Dette var ufattelig trist å høre, og jeg kondolerer av hele mitt hjerte til deg og familien din. Du har har vært så sterk og tøff. Tenker på dere <3>

Signerer denne!!
Sitter her med tårer i øynene, håper virkelig at dere får oppleve å bli foreldre en gang til uten noen komplikasjoner! emoticon

jc skrev:

Real skrev:

Signerer denne!!
Sitter her med tårer i øynene, håper virkelig at dere får oppleve å bli foreldre en gang til uten noen komplikasjoner! emoticon

Signere dein her emoticon

Vesle Gutten til Chuma ble født i natt..De fikk ha ham hos seg i en halv time før han ikke klarte mer..
Uff..det var kjempetrist! Har fulgt med i dagboka og håper på det beste..
Sender også gode tanker til Chuma og familien.

Ånei, det var veldig trist å lese:( Hadde håpet at dette skulle gå bra! Mange varme tanker til dere, vi skal tenne lys i kveld<3>

Princess88 skrev:
Neei =( Så trist å lese! =( Tenker på dere chuma og sender en stor klem! <3

Sign

Så utrolig trist:( Livet er så urettferdig noen ganger. Masse tanker til Chuma og familien<3

Du har vært i mine tanker store deler av dagen. Dette er så ufattelig trist og urettferdig!

Hvil i fred lille venn <3 

Livet er urettferdig. Jeg har krysset fingre og sendt tanker hver dag. Dette er så trist.
føler med dere Chuma! Kondolerer
Varm klem

Kjære Chuma, du har vært i mine tanker i hele natt og i dag også. Dette skulle ikke ende på denne måten Hjertet mitt blør for dere og lille Mikael som fikk så altfor lite tid her sammen med dere. Sender en stor klememoticon

Tenkte på dere da jag var på Riksen i går og håpet at han hade fått leve! Dere har all min støtte og dere virker fantastiske!

Huff og huff:( Har ikke ord for hvor grusomt og urettferdig dette er!! 
Sender mine varmeste tanker

Back
Topp