Rosa på ball
Glad i forumet
Det har vært så utrolig koselig de gangene jeg har fått egen tråd, hvor du har etterspurt hvordan det går med meg osv.. Har satt stor pris på det, og det er virkelig godt å vite at man ikke er alene i prosessen vi går gjennom alle sammen.
I dag da jeg var på kontroll og kjente spenningen i magen på vei opp i 3. etg. møtte jeg noen som så ut til å ha det utrolig vondt - de kom fra blokken jeg skulle i. Min umiddelbare tanke var at de jeg møtte hadde det fryktelig vondt og selv om magefølelsen min sa meg at de kom fra undersøkelse med trist resultat og skulle på lab'en (så de hadde en lab-rekvisisjon og var på vei dit), så håpet jeg jo at magefølelsen var feil. Det kan det jo hende den var også, men da jeg kom hjem og leste det dere har opplevd i dag, slo det meg at det kanskje var dere jeg så[:(].
Uansett om det var dere eller ikke - og selv om jeg heldigvis ikke har opplevd det selv og ikke kan sette meg inn i situasjonen, vit at dere har min dypeste medfølelse og at ord blir fattige i en sånn situasjon. Jeg så smerten og sorgen i øynene til de jeg møtte og unner ikke min verste fiende å oppleve noe sånt..
Ta dere tid til å sørge og ta vare på hverandre..
Noen gode ord på veien sammen med en god klem...
å alltid kunne
Å være sterk er ikke
å alltid orke le
å hoppe høyest
eller ville mest
Å være sterk er ikke
å løfte tyngst
å komme lengst
eller alltid lykkes
Å være sterk er
å se livet som det er!
å akseptere dets kraft
å ta del i det.
Å falle til bunnen
slå seg hardt
og komme igjen.
Å være sterk er
å våge å håpe
når ens tro er som svakest.
Å være sterk er
å våge se et lys i mørket
og å alltid kjempe
for å nå dit...
I dag da jeg var på kontroll og kjente spenningen i magen på vei opp i 3. etg. møtte jeg noen som så ut til å ha det utrolig vondt - de kom fra blokken jeg skulle i. Min umiddelbare tanke var at de jeg møtte hadde det fryktelig vondt og selv om magefølelsen min sa meg at de kom fra undersøkelse med trist resultat og skulle på lab'en (så de hadde en lab-rekvisisjon og var på vei dit), så håpet jeg jo at magefølelsen var feil. Det kan det jo hende den var også, men da jeg kom hjem og leste det dere har opplevd i dag, slo det meg at det kanskje var dere jeg så[:(].
Uansett om det var dere eller ikke - og selv om jeg heldigvis ikke har opplevd det selv og ikke kan sette meg inn i situasjonen, vit at dere har min dypeste medfølelse og at ord blir fattige i en sånn situasjon. Jeg så smerten og sorgen i øynene til de jeg møtte og unner ikke min verste fiende å oppleve noe sånt..
Ta dere tid til å sørge og ta vare på hverandre..
Noen gode ord på veien sammen med en god klem...
å alltid kunne
Å være sterk er ikke
å alltid orke le
å hoppe høyest
eller ville mest
Å være sterk er ikke
å løfte tyngst
å komme lengst
eller alltid lykkes
Å være sterk er
å se livet som det er!
å akseptere dets kraft