Kjære Bergensarar

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
kvar i byen mellom dei sju bakketoppar finnast mammaklær? Finnast det og noko i Åsane?
I Førde er det ingen butikkar som selge mammabukser, og eg hata egentlig å bestille på nett for eg er så sjukt kresen på bukser, og no begynne det faktisk å bli so trangt at eg ikkje orkar meir ☺️
På førehand, Tusen takk for svar :Heartred

Har kjøpt mammaklær på h&m. Ganske stusselig utvalg, mye bedre på nett

Har kjøpt mammaklær på h&m. Ganske stusselig utvalg, mye bedre på nett
Kjedelig at det er så dårleg utvalg i fysiske butikkar då ☺️ Har blitt tipsa om ellos på nett, st det skal vere gode retur/byttevilkår hos dei som ikkje belastar kunden ☺️

Zalando er veldig lett med gratis frakt og retur.
Prøv hjemme og send tilbake det du ikke er fornøyd med

kvar i byen mellom dei sju bakketoppar finnast mammaklær? Finnast det og noko i Åsane?
I Førde er det ingen butikkar som selge mammabukser, og eg hata egentlig å bestille på nett for eg er så sjukt kresen på bukser, og no begynne det faktisk å bli so trangt at eg ikkje orkar meir [emoji5]️
På førehand, Tusen takk for svar [emoji813]red
Kresen på komfort eller utseende?
Haremsbuksene fra Cubus er gull verdt under svangerskapet har jeg fått beskjed om [emoji4]
De er alltid gode å gå i, har også blitt anbefalt hm sine gravidthights.

Ikke at jeg bor i Bergen, men disse butikkene finnes jo der også [emoji4]

Kresen på komfort eller utseende?
Haremsbuksene fra Cubus er gull verdt under svangerskapet har jeg fått beskjed om [emoji4]
De er alltid gode å gå i, har også blitt anbefalt hm sine gravidthights.

Ikke at jeg bor i Bergen, men disse butikkene finnes jo der også [emoji4]
Kresen på komfort ☺️
Cubus harembukse har eg, men treng og bukse te litt finere bruk. Derfor eg må sjekke opp litt. E så mye kjekkere å gå i butikka enn å handle på nettet syns eg ☺️

Kresen på komfort [emoji5]️
Cubus harembukse har eg, men treng og bukse te litt finere bruk. Derfor eg må sjekke opp litt. E så mye kjekkere å gå i butikka enn å handle på nettet syns eg [emoji5]️
Jeg haaaater å shoppe, så er heller på nett enn i butikk [emoji23]

Kjøpte to ganske behagelige mamma jeans på HM da jeg gikk med storesøster [emoji4]

Og skulle du driste deg på nettet så syns jeg Bonprix faktisk hadde litt fint [emoji4]
Kommer blant annet til å kjøpe bærejakke derifra [emoji4]

Det skal være noe i sentrum, men jeg handlet bare på hm sist graviditet. Gradig dårlig utvalg. Mener floyd skal ha litt mammaklær, usikker på utvalg i butikk men de har på nettet. Skulle sjekke det ut sist, men hadde nok klær [emoji85]

Det er en butikk i jon smørs gate, husker ikke hva den heter men den dukker opp hvis du Googler mammaklær i Bergen el

Back
Topp