Kjære alle sammen!

jente80

Forelsket i forumet
jeg ville bare informere dere om at jeg tok en ny test i dag og den var og negativ[:(]Jeg fikk en knekk i går ettermiddag[:(]Bare grein og har det helt jævli nå[:(]Har pratet med hausken,skal ta ny test i morgen men håpet er så gått som ute[:(]
jeg sliter veldig nå[:(]og har det veldig vondt og orker svært lite.Derfor er jeg ikke inne her så mye nå.Må prøve og komme til hektene igjen[:(]Selv om det føles veldig vanskelig nå[:(]men tiden leger vel.
Takk for all støtte jeg har fått av dere jenter,det hjelper og varmer masse.
Skal ta ny test i morgen før jeg ringer hausken igjen og avtaler neste forsøk.
Alt som surrer i mitt hodet nå er hvorfor får jeg aldri oppleve gleden av å få positiv test[:(][:(]

Uff kjere deg vet ikke helt hva jeg skal si Håper inderlig at resultatet endrer seg til i morgen selvfølgelig, men man må jo være forberett på at det ikke har gått denne gangen heller Men du skal vite at du gjerne må få ut alle følelsene dine her til oss... Vi er her for deg

Nei, nei, nei! Jenta mi.. jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. Ville ikke at det skulle gå sånn for dere denne gangen også! Det er utrolig urettferdig det her [:(] Det skulle ikke vært lov med disse negative testene [:(] Sender deg en god klem, og håper du reiser deg opp igjen kjapt - du fortjener ikke å ha det vondt!

Å nei så trist, sender over en stor trøstelem til deg. Dette her er aldri morsomt,
du for ta den tiden du trenger til å bearbeide dette.
Men jeg krysser fingrene for deg at det funker til slutt.

Klemmer på....

ORIGINAL: Serene

Neeei  ikke negativ nå igjen  uff kan ikke annet enn å sende deg mange positive tanker og mange klemmer

sign

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff kjere deg vet ikke helt hva jeg skal si Håper inderlig at resultatet endrer seg til i morgen selvfølgelig, men man må jo være forberett på at det ikke har gått denne gangen heller Men du skal vite at du gjerne må få ut alle følelsene dine her til oss... Vi er her for deg

Signerer. Dette var trist[:(]

nei nei nei, det er så utrolig urettferdig, så synd at det ikke gikk denne gangen. nå syns jeg jammen du skulle ha fått en spire i magen, men ta deg en pause, og ta vare på hverandre også håper jeg du har lykke neste gang. klem til deg

ORIGINAL: Serene

Neeei  ikke negativ nå igjen  uff kan ikke annet enn å sende deg mange positive tanker og mange klemmer

ORIGINAL: AH84

Uff så trist.. kjempe lei meg på dine vegne.. d er jammen urettferdig!![:(][:(]

[&o] Sender deg en god klem!
Snakket akkurat med noen som det hadde klaffet for på 7. forsøk... Vet ikke om det er noen trøst, men håper du ikke gir opp! Når det endelig klaffer glemmer vi alt det tunge, men det er jammen forferdelig når det står på som verst! Livet er såååå urettferdig! Tenker på dere!

uff dette var trist vennen[:(][:(][:(]syns virkelig dere fortjente en positiv test.ikke gi opp håpet, hvet det er vanskelig har mage ganger mista mote selv men har bestemt meg for at jeg ikke skal gi opp.du har jo 3 egg på frys kansje det er gullegge som ligger der[;)]trøsteklem fra meg

ORIGINAL: RANDÅLF

Så forferdelig urettferdig at ikkje du skulle få oppleva ein positiv test i dag! Du hadde fortjent det så VELDIG!!! Håpar den slår positivt ut i morgon, sjøl om håpet ditt om det kanskje er lite no! Ellers får me satse alt på at du har GULLEGGET på frys! Klem

ORIGINAL: twinanne

Å nei så trist, sender over en stor trøstelem til deg. Dette her er aldri morsomt,
du for ta den tiden du trenger til å bearbeide dette.
Men jeg krysser fingrene for deg at det funker til slutt.

Klemmer på....

Back
Topp