jeg ville bare informere dere om at jeg tok en ny test i dag og den var og negativ[:(]Jeg fikk en knekk i går ettermiddag[:(]Bare grein og har det helt jævli nå[:(]Har pratet med hausken,skal ta ny test i morgen men håpet er så gått som ute[:(]
jeg sliter veldig nå[:(]og har det veldig vondt og orker svært lite.Derfor er jeg ikke inne her så mye nå.Må prøve og komme til hektene igjen[:(]Selv om det føles veldig vanskelig nå[:(]men tiden leger vel.
Takk for all støtte jeg har fått av dere jenter,det hjelper og varmer masse.
Skal ta ny test i morgen før jeg ringer hausken igjen og avtaler neste forsøk.
Alt som surrer i mitt hodet nå er hvorfor får jeg aldri oppleve gleden av å få positiv test[:(][:(]
jeg sliter veldig nå[:(]og har det veldig vondt og orker svært lite.Derfor er jeg ikke inne her så mye nå.Må prøve og komme til hektene igjen[:(]Selv om det føles veldig vanskelig nå[:(]men tiden leger vel.
Takk for all støtte jeg har fått av dere jenter,det hjelper og varmer masse.
Skal ta ny test i morgen før jeg ringer hausken igjen og avtaler neste forsøk.
Alt som surrer i mitt hodet nå er hvorfor får jeg aldri oppleve gleden av å få positiv test[:(][:(]
Håper inderlig at resultatet endrer seg til i morgen selvfølgelig, men man må jo være forberett på at det ikke har gått denne gangen heller
Men du skal vite at du gjerne må få ut alle følelsene dine her til oss... Vi er her for deg
Jenta mi.. jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. Ville ikke at det skulle gå sånn for dere denne gangen også! Det er utrolig urettferdig det her [:(] Det skulle ikke vært lov med disse negative testene [:(] Sender deg en god klem, og håper du reiser deg opp igjen kjapt - du fortjener ikke å ha det vondt!