Kjære alle dere!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Tar en liten bv-pause jeg tror jeg... Vi lykkes ikke og det gjør så utrolig vondt!! [:(] Er så vondt å lese om de som lykkes nå. Ikke det at jeg ikke unner dere det!! Tro ikke det, men jeg skulle så gjerne vært en av dere... Det er sårt å ikke være det. Jeg ønsker dere alle alt godt og at alt går bra.
Håper jeg får begynne på neste forsøk etter neste mens. Kommer tilbake da jeg tror jeg, kanskje før...
Ønsker dere en deilig sommer!! Til dere som bor i Bergen - pass på at sola er der i uke 30! Vet ikke om jeg har opplevd sol i Bergen...[:-] Nå VIL jeg det!!

Glad dere fins der ute!![:)]

Klem med tårer fra meg

Ps: Hva er forresten babyklister? Hva er det i det? Hvor får jeg kjøpt det? Funker det egentlig?

ORIGINAL: hestehov1

Tar en liten bv-pause jeg tror jeg... Vi lykkes ikke og det gjør så utrolig vondt!! [:(] Er så vondt å lese om de som lykkes nå. Ikke det at jeg ikke unner dere det!! Tro ikke det, men jeg skulle så gjerne vært en av dere... Det er sårt å ikke være det. Jeg ønsker dere alle alt godt og at alt går bra.
Håper jeg får begynne på neste forsøk etter neste mens. Kommer tilbake da jeg tror jeg, kanskje før...
Ønsker dere en deilig sommer!! Til dere som bor i Bergen - pass på at sola er der i uke 30! Vet ikke om jeg har opplevd sol i Bergen...[:-] Nå VIL jeg det!!

Glad dere fins der ute!![:)]

Klem med tårer fra meg

Ps: Hva er forresten babyklister? Hva er det i det? Hvor får jeg kjøpt det? Funker det egentlig?

kjære deg.............. skjønner deg så veldig godt. det er tøfft og tungt,eg vet. ta deg en bv pause du, prøv å slapp av og nyt sommeren så godt du kan. gjør kjekke ting.

skal gjøre mitt beste på å holde solen her. i dag skinner den så fint og eg vaser rundt i shorts[:D]deilig

stor klem til deg fra meg 

Det er sikkert godt med ein pause no. Håpar du kommer tilbake til høsten klar for eit nytt forsøk[:)]

Så no er det berre å nyta sommaren og lada batteria[:)]

Ikke vanskelig å skjønne at du tar en pause,
håper du kommer innom til høsten. Når dere
setter igang igjen.

Kos deg masse i sommer, og lad batteriene.

Klem. [:)]

Du for ta deg sommerferie og lade opp batteriene vennen, sees når du er klar.

BABYKLISTER

Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tendens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling for å styrke livmoren.  Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn.

Dette er et homeopatisk legemiddel som er helt ufarlig å bruke. Det er en mild behandlingsform som ikke innvirker på andre medisiner. Det er heller sånn at virkningen av homeopati kan svekkes ved bruk av f.eks medisiner og ulike eteriske oljer. Man skal ligge unna både kaffe, mentol (endel tyggiser og tannkrem), og alkohol.

Hvis ikke noe annet er foreskrevet: 1-3 ganger daglig, 10 -15 dråper, blandes ut i et glass vann, eller det kan taes en ampulle med injeksonsvæske to ganger i uken.

Flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp.

Jeg bestilte babyklister på www.helsehelse.dk , det kostet over 200,- nkr inkl frakt. Det tok 7 dager fra jeg bestillte til det kom frem siste gang. Dette må bestilles fra utlandet, da Berberis fructus ikke er ferdigregistrert i Norge enda (regelverker mm) og kan ikke skaffes før i midten av mars. Det er også viktig å kjøpe den som er i styrken D4.
(denne er nå erstattet med Fructus femina, det er det samme men blandingsforholdet er D3 og brukes på samme måte som  babyklister)

ORIGINAL: vestlandsjento

Det er sikkert godt med ein pause no. Håpar du kommer tilbake til høsten klar for eit nytt forsøk[:)]

Så no er det berre å nyta sommaren og lada batteria[:)]

Ta den en pause fra bv du, og kom heller tilbake til høsten en gang når du er klar for nye forsøk [:D]

GOD SOMMER!

føler med deg, har det på samme måte selv, men jeg synes det er veldig godt og spørre og grave om ting jeg lurer på og opplevelser med andre som går og har gått gjennom det selv. Ikke alltid like lett og få forståelse av de hjemme da de ikke har anelse om hva vi går gjennom.
Jeg skal ikke sette i gang før i august/sptember med fryseforsøk, men må liksom følge med her alikevel. Selv om det gjør fryktelig vondt og se og høre om folk som lykkes så gir det meg en puff til og håpe på at det skal lykkes her også.
Håper og se deg igjen snart [:D]

klem herfra

ORIGINAL: * Bobbo *

Ikke vanskelig å skjønne at du tar en pause,
håper du kommer innom til høsten. Når dere
setter igang igjen.

Kos deg masse i sommer, og lad batteriene.

Klem. [:)]

En pause kan nok gjøre godt ja. Håper du kan nyte sommeren og komme sterkere tilbake til nytt forsøk til høsten[:)]

God sommer, og lykke til[;)]

Back
Topp