x1xhestehov1
Betatt av forumet
Tar en liten bv-pause jeg tror jeg... Vi lykkes ikke og det gjør så utrolig vondt!! [:(] Er så vondt å lese om de som lykkes nå. Ikke det at jeg ikke unner dere det!! Tro ikke det, men jeg skulle så gjerne vært en av dere... Det er sårt å ikke være det. Jeg ønsker dere alle alt godt og at alt går bra.
Håper jeg får begynne på neste forsøk etter neste mens. Kommer tilbake da jeg tror jeg, kanskje før...
Ønsker dere en deilig sommer!! Til dere som bor i Bergen - pass på at sola er der i uke 30! Vet ikke om jeg har opplevd sol i Bergen...[:-] Nå VIL jeg det!!
Glad dere fins der ute!![:)]
Klem med tårer fra meg
Ps: Hva er forresten babyklister? Hva er det i det? Hvor får jeg kjøpt det? Funker det egentlig?
Håper jeg får begynne på neste forsøk etter neste mens. Kommer tilbake da jeg tror jeg, kanskje før...
Ønsker dere en deilig sommer!! Til dere som bor i Bergen - pass på at sola er der i uke 30! Vet ikke om jeg har opplevd sol i Bergen...[:-] Nå VIL jeg det!!
Glad dere fins der ute!![:)]
Klem med tårer fra meg
Ps: Hva er forresten babyklister? Hva er det i det? Hvor får jeg kjøpt det? Funker det egentlig?