Kjæledyr

SillyMilly

Forelsket i forumet
Har dere merket noe annerledes på kjæledyrene deres, dere som har det?

Hvis du har hatt tidligere svangerskap, når eventuelt reagerte kjæledyret på graviditet?

Her har jeg ikke merket noe foreløpig.
Har egentlig tenkt at det ikke kommer før senere, men jeg aner virkelig ikke:p

Nei, hunden min har ikke vist noe tegn på at det skjer noe enda. Det gjorde han ikke første gangen heller.
Hadde han vist at jeg var gravid igjen hadde han nok vært sur på meg :hilarious: han er ikke så glad i babyer frem til de kommer i den alderen hvor de alltid er klissete :hilarious:

Begge kattene mine er ekstreeemt masete om dagen, jeg hålt på å klikke i morges når kvalmen sto på som verst og ene katta kom med halen oppi fjeset på meg :wtf: og hjelper ikke å fysisk flytte han unna meg,han kommer bare tilbake å skal kose oppi fjæse mitt. Store hårballn.:hilarious:

Har ikke kjæledyr selv, men da jeg var på besøk hos ei venninne med ei tispe som hadde hatt to valpekull før, ville hun være helt oppi meg og ligge inntil magen min (vanligvis bryr hun seg ikke så mye) :) Det var i uke 10.

Ingen av mine to hunder oppfører seg noe annerledes :P hun ene har løpetid så hun er litt annerledes sånn sett, men ikke noe spesielt annet ovenfor meg :)

Vi har hund og hun er som et klister , hunden til ei vennine kom rett bort til meg , lukta på meg pg la seg ned på bena mine , det gjorde han sist også , og passa veldig på , han prøvde å jage mannen og stesønnen sist :joyful::p

Ingen kjæledyr, men jeg tror fireåringen lukter noe, hun har blitt skiiiikkelig klistremerke igjen :hilarious:

Vi har hund og hun er som et klister , hunden til ei vennine kom rett bort til meg , lukta på meg pg la seg ned på bena mine , det gjorde han sist også , og passa veldig på , han prøvde å jage mannen og stesønnen sist :joyful::p
Hehe! Det er litt gøy og stas når de skal passe på :Heartred

Begge kattene mine er ekstreeemt masete om dagen, jeg hålt på å klikke i morges når kvalmen sto på som verst og ene katta kom med halen oppi fjeset på meg :wtf: og hjelper ikke å fysisk flytte han unna meg,han kommer bare tilbake å skal kose oppi fjæse mitt. Store hårballn.:hilarious:
Haha, de er jo så skjønne :Heartred

Nei, hunden min har ikke vist noe tegn på at det skjer noe enda. Det gjorde han ikke første gangen heller.
Hadde han vist at jeg var gravid igjen hadde han nok vært sur på meg :hilarious: han er ikke så glad i babyer frem til de kommer i den alderen hvor de alltid er klissete :hilarious:
Hahah da er de vel hans beste venn :hilarious:

Back
Topp