Kjæledyr :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Har dokker nån kjæledyr ?

Vi har ingen å har eller ikke lyst på, ihvertfall itj foreløpig, kanskje når ongan blir større

Vi har en katt og jeg har litt planer om å kjøpe hund om et år sånn at jeg kan bruke resten av permisjonstiden på kvapetrening ;)

Her har vi dyrehage

Har en katt på 13år, som har følgt med meg i tykk og tynt siden ho ble født og som er min lille "gullunge".
Så er det resten: Et oppdrett av chinchilla (gnager) på 15-20stk, et akvarie på 420l og ei litta Tibetansk Spaniel på 5mnd.

Bare hybelkaniner...
Jeg har pelsdyrallergi + litt til og gubben har litt allergi, så her blir det nok ingen dyr. Hadde akvarium før, men orker ikke det mer..
Så hadde jeg undulat når jeg var lita, kunne tenkt meg det igjen, men reagerer litt på støvet...

2 katter, og kaninburet vi har bygd for mange år siden skal få nye beboere til våren når hagen våres er ferdig:) ellers kommer jeg over en hybelkanin i ny og ne, og noen edderkopper, men de "kjæler" jeg ikke så mye med:p

Nei, vi hadde en katt før og jeg har veldig lyst på katt igjen. Men mannen vil ikke... Han vil nemlig ha en diger new founlander (?), sånn bamsehund...!

Skal kjøpe oss hund i løpet av permisjonstiden:) Shetland Sheepdog! 

Vi har Tassen, en blandingshund på 4 år. Er fryktelig spent på hvordan det går med han og babyen.

Vi har en hund. 3 katter og et hamster 

Vi har to katter :)

Har 2 dalmatinere som er hjemmeboende en på 2 år og en som er 7 år, og driver med oppdrett av rasen, men nå blir det inntaksstopp og ingen valper på en stund.....

en hund, to skilpadder, en fugl, en tarantell og en hest (hesten bor da ikke i leiligheta sammen med oss ;))

Her har vi en pusekatt:) Vi hadde også en rottweiler på 1,5 år, men vi valgte å omplassere han nå som vi venter en liten baby.

Back
Topp