Kjæledyr

Alvepike

Elsker forumet

Noen her som vil vise bildet av sine 4 beinte ?? Dette er vår rottweiler Astrix, han er  7 år og gammel desverre. Bedre hund finnes ikke!!

dette er mi Amy, hu er 6 år til høsten :) blanding av buhund og lundehund sies det.
Kul rolig hund :) så har allverden med tolmodighet.. Blir spennene å se hvordan hun tar det når vi skal få en baby i hus og oppmerksomheten må deles ..

Så nyedlig hund
 Her gikk det kjempe fint med baby sist, det går somregel bra.
 Bare husk å sette av ca 10 min om  dagen hvor hunden får udelt oppmerksomhet og ikke glem tur hver dag.

Her var vi ikke flinke sist, vi "glermte" hunden vår de første 2 mnd, men rottweileren har en veldig stabil psyke, så det gikk fint.
 Men anbefaler det ikke...( å glemme hunden)

Får ikke lagt inn bilder pga lite samarbeidsvillig data, men vi har to hunder, en katt og en fisk. Det går som regel veldig bra å få en baby i hus, hundene forstår mer enn vi skulle tro. Eldste hunden min ble nok ganske sjalu, men det roet seg så snart jeg begynte å ta meg tid til å trene med  henne igjen :)

Får ikke lagt inn bilder jeg heller pga størrelse??! :-(

Har 2 Bearded Collier og to kattepuser, vi :-) Herlige hunder! Er i grunn litt spent på tispa vår, som nok kan ha et visst ressursforsvar... Spesielt overfor meg- siden vi fikk henne som 2åring, har hun knyttet seg veldig til meg. Men legger jo tilrette for at det skal gå så fint som mulig :-) Tror ikke det vil bli et "problem"!

Dette er Basso :)

så fint bilde, nydelig hund  og nydelig bakgrunn

Back
Topp