Kjønn på babyen

Her er magefølelsen på at det er 2.... [emoji16] og har en liten jentefølelse! Får værtfall vite antallet på fredag! Gleder meg [emoji4]
 
Selvsagt er det lov. :) Til og med lov å føle på en liten skuffelse om det ikke blir det. (Selv så tabu det er, så er det en helt normal reaksjon). Alt i alt, kommer man jo til å bli like glad i ungen når den kommer ut likevel :)

Ja ungen blir like høyt elsket enten det er gutt eller jente :D
Det hadde bare vært så gøy med en lillebror i flokken :p
 
D er lov til å si det tenker jeg- så lenge du sier at d s betyr mest allikevel er at barnet er sunt og friskt :) jeg og har en ting jeg håper på av kjønn, men blir ikke skuffet om det er motsatt- så lenge d er friskt :)

Ja barnet vil bli (er allerede egentlig) like høyt elsket enten det er gutt eller jente. Det hadde bare vært så gøy med en lillebror i flokken :p
 
Akkurat nå har jeg litt guttefølelse, men det er sikkert fordi jeg syns det er vanskeligere å finne guttenavn jeg liker (er så mange som er brukt av familie og venner).
 
Var helt bombesikker på at de er ei jente når kvalmen sto på som verst her, men nå som det har gitt seg endel er jeg sannelig ikke sikker :knegg:
Enklest om det blir jente her for da blir det to av hver i flokken og det er mest rettferdig mener minstemor :knegg:
 
Mannen er sikker på jente, jeg på gutt. Drømte til og med her om dagen at vi var usikre så vi måtte sjekke i bleia og den visste gutt:'-)
 
Veldig sterk magefølelse på gutt denne gangen. Var jente sist og følte da det var jente. Mye mindre plager/symptomer denne gangen. Samboeren er sikker på at det er jente, men det er nok for å venne seg til det, han har kjempelyst på gutt. Men samme hva som kommer ut er vi kjempeglad.
 
Føler at det er jente, men blir glad uansett. Har en Gutt fra før på 2, så for han sin del hadde det vært perfekt med en lillebror :) Og kjekt med jente, siden jeg har en gutt :) Blir spennende å se :D
 
Jeg tror kanskje jeg får jente! Blir veldig spennende å se
 
Back
Topp