Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvordan merkes det, og kan en ha en veldig mild variasjon som veldig svie i munn og lepper? ble sånn etter å ha spist 1, aldri blitt før, eller, hvis jeg har greid å trykke i meg 3 men det skjer så og si aldri.. lenge siden sist jeg spiste kiwi da..
Jeg reagerer på kiwi. Det svir og prikker veldig i munnen etter jeg har spist det. Men vet ikke om jeg er allergisk. Var ikke sånn før, har begynt å reagere sånn de siste årene
Jeg hovner opp i halsen av kiwi. Begynte med det når jeg var over 20 år. Først trodde jeg at jeg hadde svelga kiwi skall for var så hoven og tør. Men neste gang jeg spiste kiwi så ble jeg skikkelig hoven og hadde problemer med og svelge. Jeg som alltid har elsket kiwi[:(]
Har enda ikke prøvd å spise kiwi. Bare jeg kutter en kiwi og skrelle den blir jeg rød, hoven og får utslett på henda. Har ikke så lyst å hovne opp innvendig også[8D] Må bruke hansker skal jeg tilberede en kiwi[8D]
Jeg reagerer på kiwi. Det svir og prikker veldig i munnen etter jeg har spist det. Men vet ikke om jeg er allergisk. Var ikke sånn før, har begynt å reagere sånn de siste årene