Kiwi....

Milly83

Elsker forumet
Bleiene... noen som bruker dem?
Kjøpte dem nå sist bare for å prøve, og synes nesten dem er bedre enn Libero sine!
Holder hvertfall bedre på fuktighet, og sitter som støpt på lille gutt, så her blir det kiwi sine bleier fremover!
Er jo en del å spare! Maxi 7-14 kg, kr 33 ,50 stk bleier (first price bleier)
Kontra Maxi'ene til Libero nr 4, 7-14 kg 47 kr for 29 bleier.
Virker som det blir bare mindre og mindre i Liberopakkene, mens prisen stiger jo... [&:]

Ikke prøvd dem, men hører mange som sier at de er gode! Kanskje kjøpe det neste gang jeg skal ha bleier.
Takk for tips[:)][:)]
Billig billig, det liker jeg[:)]

Vi bruker tøybleier, men har ikke makket oss til å kjøpe noen gode som holder hele natten enda.

Så da har vi brukt first price bleiene, og er kjempe fornøyde med de[;)] Holder veldig godt på både tiss og bæsj.
Vi har prøvd trusebleiene til first price også, kjempe gode de også, så er det jo så billig for de 50 bleiene[:D]

ja, husker en venninne sa hun digget dem å... Hun hamstra som en gaaaaaaaaal på Lidl når de skulle legge ned butikkene.
Hadde knapt plass i bilen, kjøpte flere forskjellige størrelser så hun skulle ha i lang tid, hehe [:)]

Når det gjelder de nye våtserviettene til Libero så sier jeg bare [:'(][:'(][:'(][:'(] elendig!!!
VÅT my ass, de er nesten knusktørre jo! Og jeg har hele 4 pakker for jeg var så dum å benytte meg av Rema 1000 tilbud der man fikk en 4 pkn for 69 kr... [:@]
jaja, de skal jo være bra da..

Ja, FirstPrice bleien er supre de! Vi brukte og masse Lidlbleier til Magnus. 

first price bleiene er kjempe brae:)
men handler på rema 1000:) synes landlord bleiene er mye bedre:)
så er det jo kjempe billige i forhold til libero:D
før når vi brukte libero kunne odd andre tisse gjennom dei men når vi bytta har vi ikke hatt mange bleiene som han har tisset ut:D

takk for tips,det må prøves [:)]
Men synes libero våtservietten er bra jeg [:)]Liker de kjempe godt [:)]

ORIGINAL: *Annlka og Sander*

ORIGINAL: Milly83

ja, husker en venninne sa hun digget dem å... Hun hamstra som en gaaaaaaaaal på Lidl når de skulle legge ned butikkene.
Hadde knapt plass i bilen, kjøpte flere forskjellige størrelser så hun skulle ha i lang tid, hehe [:)]

Når det gjelder de nye våtserviettene til Libero så sier jeg bare [:'(][:'(][:'(][:'(] elendig!!!
VÅT my ass, de er nesten knusktørre jo!
Og jeg har hele 4 pakker for jeg var så dum å benytte meg av Rema 1000 tilbud der man fikk en 4 pkn for 69 kr... [:@]
jaja, de skal jo være bra da..

Har også prøvd dem, og syns nesten di er FOR våte! [8|] Må jo være forskjell fra pakke til pakke da..
Her er det kun Liberobleiene som gjelder, Pampers får han utslett av og billigbleien på coop er no dritt syns jeg [:o][:)] Men men..

ja, kanskje det bare var den ene pakken med Libero sine våtservietter som ikke var våte da???
Håper det blir våtere etterhvert [8D]

Er kjempe fornøyd med F P bleiene
Bruker vanlig og trusebleiene, de suger til seg alt av tiss og puster bra.
Og billige

Også prøvd disse og synes de er helt greie:) eneste er at de har en sinnsyk oppsugningsevne at de blir BLYTUNGE.. ungen veier sikkert 1 kg ekstra:) men like tette som alt annet-:)

Back
Topp