Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julia89
Hmm, det er jeg ikke sikker på!
Har faktisk kjøpt inn det jeg også idag..
Likte han det? Ser for meg at det er litt surt for de?
Jeg elsker kiwi! Men er allergisk, men spiser det fordet om jeg [8D] Blir bare litt vond på tunga, og litt rød på lippene.. Shit au! [8D]
ORIGINAL: mamsemoms
Tror nok ikke du har gjort noen skade! Jeg har latt baby slikke bitte litt på både appelsin og sitron, og det skal de visst heller ikke ha. Bare du ikke lar han spise masse kiwi hver dag..
ORIGINAL: nina 87
Grunnen til at du skal være litt forsiktig med kiwi er for at barnet KAN få en allergisk reaksjon. Det er jo bare å prøve å gi litt det så ser du om barnet reagerer. Liam eeelsker kiwi og spiser det ganske ofte!
ORIGINAL: happymum83
går nok veldig fint[;)]
men de skal helst ikke ha mye av kiwi,sitron,appelsin o.l og ofte kan de reagere.
han eldste tålte ikke kiwi før ha var 3 år eller no..begynte å klø,han tok seg i øyet etter å ha tatt på en kiwi og det hovnet skikkeig opp og begynte å værke.
han mellomste reagerte på kiwi gjennom mm tilogmed..ble FULL av prikker og måtte få medisin.
så han fikk smake det når han var over året og han tålte de fortsatt ikke..
nå skal det sies at vi er en allergifamlie da[8D]
ORIGINAL: Veronica!
ORIGINAL: Kihne
ORIGINAL: Veronica!
Tror heller ikke det gjorde noe skade, men helsesøster ba meg vente med kiwi og sitrus frukter til hun var året.
ååååh... hm [:-]
sa hu hvorfor?
Fordi det kan gi allergi eller noe i den duren som er nevnt over, men hadde ingen av oss allergi skulle vi bare la henne smake sa hun da.
Men at vi måtte være forsiktige med slike frukter!
Men jeg ser ikke promlemer med smakspøvning, forskjell å spise en hel enn å bare få litt på tunga... [8|]
ORIGINAL: inamaria
jeg gir marcus sånn der "ella's kitchen smoothie"og den er det kiwi i. den er jo beregnet fra 6 mnd, så det bør jo gå bra?
ORIGINAL: Julia89
Likte han det? Ser for meg at det er litt surt for de?
Jeg elsker kiwi! Men er allergisk, men spiser det fordet om jeg [8D] Blir bare litt vond på tunga, og litt rød på lippene.. Shit au! [8D]