Kiwi sin babypakke

Spurte om det samme i skravletråden, men fantes visst en egen tråd om dette… Jeg har ikke funnet i butikk enda. Du som fikk, kan du gi et hint om hva den inneholder?
 
Jeg hentet i går. Fikk to pakker bleier, liten pakke våtservietter, tørrservietter, bind og truseinnlegg i en sånn eske.
 
Jeg hentet på Kiwi for et par uker siden. Inneholdt siklesmekke i tillegg til det som nevnes over her
 
Fikk endelig hentet pakken i dag. Ser ut som babypakkene har sluttet med smokker og div stæsj?
 
Har dere bestilt inne på nettsiden til kiwi først, eller går dere bare i butikken og spør? Jeg får bare feilmelding når jeg prøver å bestille....
 
Har dere bestilt inne på nettsiden til kiwi først, eller går dere bare i butikken og spør? Jeg får bare feilmelding når jeg prøver å bestille....
Bestiller, får bekreftelse og så spør i butikken når jeg handler noe. Har ikke giddet å spørre mer enn én gang denne gang, virker som at det er tomt over alt og litt «kjipt» innhold…
 
Det stod stablet med bokser på min lokale Kiwi i dag, så tok med meg en :) To pakker bleier, to pakker våtservietter, tørre stellekluter, bind og truseinnlegg.
Hvorfor er det ingen av pakkene som byr på nattbind som jo er det man trenger mest av?:shifty:
 
Back
Topp