Kiwi pakken

Libero-pakken? Syns den var den beste:-) En liten pakke med bleier str 1og 2, våtservietter og babyolje full size, en liten vognleke, klistremerker, ammeinnlegg, en pakke med bind, prøve på tena-truseinnlegg, og noen småprøver på kremer og forskjellig. Tror det var det.

Har hentet den men husker ikke, hentet så mange pakker... Men noen bleier og våtservietter mener jeg, og muligens en tutt? Litt usikker

Ikke fiksa meg med en eneste pakke jeg!

Eg syns også dette var den beste. Skikkelig skuffet over apotekpakken. Far fikk en ansiktskrem da men... Merkelig kor mye man kan forvente seg av noe som er gratis... haha :D

Likte også den best!!

Enig med at jeg var litt skuffet over apotekpakken... Jaja! Kravstore dager vi er :D

Forskjell på apotek 1 og vitus pakken, den ene var vesentlig bedre enn den andre...
Var ganske fornöyd med apotek1 sin i fjor=) Skaffer ingen i år, untatt en liberoveske med ditt og datt som man her fpår kasta etter seg på sykehuset=) Föler vi har alt vi trenger

Var ganske fornöyd med apotek1 sin i fjor=) Skaffer ingen i år, untatt en liberoveske med ditt og datt som man her fpår kasta etter seg på sykehuset=) Föler vi har alt vi trenger

Gjelder det alle sykehus? At du får den librovesken?

Ja har du barn ifra før så har du det meste du trenger, annerledes med første barn, usikker on jeg gidde neste runde, er jo litt jobb å få hentet de, ofte må jeg komme tilbake for de, det er "utsolgt"

Libero-pakken? Syns den var den beste:-) En liten pakke med bleier str 1og 2, våtservietter og babyolje full size, en liten vognleke, klistremerker, ammeinnlegg, en pakke med bind, prøve på tena-truseinnlegg, og noen småprøver på kremer og forskjellig. Tror det var det.
Signerer denne

Får du den finske Mamma pakken forresten?

Skal hente denne i dag :)

Jeg fikk liten vognleke, en pk våtservietter, en babyoil, babybad, ammeinnlegg, en bok, klistermerker, noen bleier i str 1-2, en pk med bind :-)

Back
Topp