L
lissibisssi
Guest
Noen som vet hva timelønna er på kiwi?
23-åring uten assienitet eller utdanning.
23-åring uten assienitet eller utdanning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert ikke verdens beste lønn, men sikkert ikke dårlig heller.
Ett sted må man jo begynne
24 013 kr i mnd står vel tariffen på i år. Etter fylte 18 år uten ansiennitet og uten fagbrev. Så kommer kveldstillegg osv i tillegg til dette
Det er ikke så ille å jobbe i butikk i Norge nei man klarer seg fint på en sånn lønn hvis man vil. Verre om jeg skulle ha jobbet i butikk her i Storbritannia. Her er vel minstelønna på £6-8 i timenOi, det er jo faktisk veldig bra!
Jeg tjener 30,000kr/mnd (brutto) med sivilingeniørutdanning.... Men må vel sees i kontekst med at jeg ikke bor i Norge med billigere kostnadsnivå for å leve på.
En månedslønn på 24000 tilsvarer 288000 i året. Det er svært lite i Norge. Kan ikke sammenlignes med andre land det mat osv. er mye billigere.Oi, det er jo faktisk veldig bra!
Jeg tjener 30,000kr/mnd (brutto) med sivilingeniørutdanning.... Men må vel sees i kontekst med at jeg ikke bor i Norge med billigere kostnadsnivå for å leve på.
165 kr timen er vel mer riktig på den årslønn.I kommunal sektor er årslønnen på minstenivå kr 293 500, som da utgjør en timelønn på kr 150,51.
Men vet jo dessverre ikke hos private, vil tro det ikke er under det hvertfall
I 100% stilling jobber man normalt sett 1950 timer.165 kr timen er vel mer riktig på den årslønn.
Med fastlønn varierer timelønnen i praksis. I mnd med flere dager er timelønn lavere og høyere i mnd med flere arbeidsdager...
Egro du har samme lønn hver mnd. Uavhengig av timer..
Det er vel SVÆRT dårlig lønn? Mtp utdanningOi, det er jo faktisk veldig bra!
I kommunal sektor er årslønnen på minstenivå kr 293 500, som da utgjør en timelønn på kr 150,51.
Men vet jo dessverre ikke hos private, vil tro det ikke er under det hvertfall
Dette er jo da de som aldri har vært i arbeid før (med 0 års ansiennitet), eller noen form for utdanning..Skammelig at de tjener så lavt. Bare skammelig.
Du kan da vel ikke vite om det er dårlig lønn eller ikke uten å vite hvilket land hu bor i...Det er vel SVÆRT dårlig lønn? Mtp utdanning
Og så? De jobber like hardt som de med mastergrad som sitter og trykker på en datamaskin hele dagen.Dette er jo da de som aldri har vært i arbeid før (med 0 års ansiennitet), eller noen form for utdanning..
Regna med hun bor i Norge. Svarte ikke i euroDu kan da vel ikke vite om det er dårlig lønn eller ikke uten å vite hvilket land hu bor i...
Men så er da Norge slik at man får lønn ut ifra ansiennitet og utdanning.Og så? De jobber like hardt som de med mastergrad som sitter og trykker på en datamaskin hele dagen.