Kiwi babypakke

fe12963c083db020a654fb112c6e8478.jpg

Dette er det som var med i den jeg henta i dag[emoji4] Bleiene er str 2.

Der minte du meg på noe, må få henta pakken min jeg og :)

I min var den ene pakken med våtservietter byttet ut med en pakke med bind. Så er tydeligvis noe variasjon i pakkene :)

Jeg fikk bleier i str 2, våtservietter, truseinnlegg, bind og 2 skjeer. Synes ikke den var så bra [emoji50]

Den er jo gratis, da, så man bør være glad for at man får den i det hele tatt og kan teste ut litt :)

Den er endret nylig og det er ikke det i den nye.
Tja.... når den er såpass dårlig kunne de like gjerne spart seg for min del. Fremstår som lite gjennomtenkt ift f.eks rema1000 og apotek1.

Jeg fikk bleier i str 2, våtservietter, truseinnlegg, bind og 2 skjeer. Synes ikke den var så bra [emoji50]

Ingen som prakker den på deg. Jeg tenker at jeg er heldig som får slike pakker! Har også hentet Rema1000 og Apotek1 sin. Da kan jeg teste ut hvilke bleier som jeg liker, våtservietter etc... storfornøyd jeg :D

Ingen som prakker den på deg. Jeg tenker at jeg er heldig som får slike pakker! Har også hentet Rema1000 og Apotek1 sin. Da kan jeg teste ut hvilke bleier som jeg liker, våtservietter etc... storfornøyd jeg :D
Det er jeg utmerket klar over, du. Vanskelig å vite hva som er oppi på forhånd.... men, så fint for deg da!

Det er jeg utmerket klar over, du. Vanskelig å vite hva som er oppi på forhånd.... men, så fint for deg da!

.....det finnes andre som har hentet ut, og det hadde evnt gått an og spurt om noen visste hva de inneholdt før man hentet selv hvis man er skeptisk til innholdet...

Min gikk også inn i kassen på 99 kr. Damen som ekspederte meg var klar for å kreve inn den summen, men mannen i nabokassen ovwrrrerhørte det heldigvis og brøt inn og avverget at jeg skulle betale. Han forklarte kollegaen hva hun skulle gjøre for å sette summen til null.
Ta med kvittering tilbake til butikk om dere har beralt for den, den skal nemlig være gratis!

Back
Topp