Noen som har hentet ut den nye pakka til kiwi som kan fortelle hva som er i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du med stelleveske også?
Dette er det som var med i den jeg henta i dag[emoji4] Bleiene er str 2.
Ja[emoji1] veldig kjekk, litt liten kanskje[emoji4]Fikk du med stelleveske også?
Jeg fikk bleier i str 2, våtservietter, truseinnlegg, bind og 2 skjeer. Synes ikke den var så bra [emoji50]
Her fikk vi ikke stelleveske! Kjedelig
Tja.... når den er såpass dårlig kunne de like gjerne spart seg for min del. Fremstår som lite gjennomtenkt ift f.eks rema1000 og apotek1.Den er jo gratis, da, så man bør være glad for at man får den i det hele tatt og kan teste ut litt
Den er endret nylig og det er ikke det i den nye.
På januargruppa fikk noen samme og betalte 99,- når de så på kvitteringen etterpå....Den er jo gratis, da, så man bør være glad for at man får den i det hele tatt og kan teste ut litt
Den er endret nylig og det er ikke det i den nye.
Jeg fikk bleier i str 2, våtservietter, truseinnlegg, bind og 2 skjeer. Synes ikke den var så bra [emoji50]
Det er jeg utmerket klar over, du. Vanskelig å vite hva som er oppi på forhånd.... men, så fint for deg da!Ingen som prakker den på deg. Jeg tenker at jeg er heldig som får slike pakker! Har også hentet Rema1000 og Apotek1 sin. Da kan jeg teste ut hvilke bleier som jeg liker, våtservietter etc... storfornøyd jeg
Det er jeg utmerket klar over, du. Vanskelig å vite hva som er oppi på forhånd.... men, så fint for deg da!
Aldri sagt jeg var skeptisk......det finnes andre som har hentet ut, og det hadde evnt gått an og spurt om noen visste hva de inneholdt før man hentet selv hvis man er skeptisk til innholdet...
På januargruppa fikk noen samme og betalte 99,- når de så på kvitteringen etterpå....
På januargruppa fikk noen samme og betalte 99,- når de så på kvitteringen etterpå....